Bu yazımızda Zoho Crm ile satışlarınızı artırmak konusunu konuşacağız. Diyelim ki firmanız müşteri ve müşteri adaylarıyla kurdukları ilişkiyi en verimli, en etkin ve sonuç olarak en karlı hale getirmek istiyor ve bunun için bir CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) sistemi arayışındasınız. Bunun için piyasada çok fazla ürün var elbette ancak Zoho CRM aralarından birçok özelliğiyle sıyrılıyor. Gelin, Zoho CRM’nin işletmeler için öne çıkan özelliklerine göz atalım.

Zoho Crm Kurması ve Kullanması Çok Kolay

Zoho CRM’nin ilk ve en işlevsel özelliklerinden biri kullanım ve kurulumdaki kolaylığı. Diğer CRM sistemlerinin aksine, Zoho CRM’deki online yardım belgeleri sizi tüm kurulum sürecinde etkili bir biçimde yönlendirecektir. Bu yüzden Zoho CRM’yi kurmak için teknoloji bilgesi olmaya veya kodlama bilgisine sahip olmaya hiç gerek yok.

Zoho Marketplace’le Entegrasyonlar Çok Kolay

Zoho Marketplace’ten Zoho CRM’ye eklenti ve entegrasyonları eklemek de SaaS CRM Provider’ı sayesinde oldukça kolay. İstediğiniz eklentiyi entegre etmek için Zoho Marketplace’te doğru aramayı yapmanız yeterli. Sonrasında size büyük çoğunluğu kodlama bilgisi gerektirmeyen ücretsiz eklentilerle entegrasyonun keyfini sürmek kalıyor. Ek olarak Zoho CRM kullanıcılarının en çok sevdiği eklenti ve uygulamalar arasında ilk sırada, G-Suite, Whatsapp, Zoho Webinar gibi ürünler var.

Zoho Satış Yönetimi ile Potansiyel Satışları Kaçırmazsınız

Bir sürü satış yapabileceğiniz ürün ve bunları satabileceğiniz kişiler var ancak bazı satışların sonuçlanma şansı diğerlerinden daha yüksek. Hepsine eşit vakit ve ilgi ayırmak size uzun vadede kaybettirecek. Böyle bir durumda ne yapardınız? İşte Zoho CRM’nin Satış Yönetimi özelliği tam da bunun için var. Zoho CRM’nin bu fonksiyonu sayesinde gelişmekte olan satışlarınızı her daim inceleyebilir, hangi satışlar o an acil bir şekilde ilgilenilmeyi gerektiriyor, hangileri daha çok kar getirmeye yatkın, bunları kolayca analiz edebilirsiniz. Ayrıca hangi satış daha çok sonuçlanmaya yatkın bunu da Zoho CRM’nin Satış Yönetimi özelliğiyle görmek mümkün. 

Omnichannel Özelliği İşlerinizi Hızlandıracak

Herkesin çevrimiçi anlamda aktif olduğu günümüzde müşteriler işletmelere birden fazla kanaldan ulaşmayı tercih ediyorlar. Twitter, Facebook, Email, canlı chat, telefon üzerinden aynı işletmeye şikayet ve taleplerini belirten müşterileri görmek nadir değil. Zoho CRM Plus kusursuz bir şekilde bu saydığımız tüm kanalları bir araya getirip birleşik bir sistem yaratır, bu şekilde siz de onların size ulaşmak için kullandığı farklı kanalları bir arada görüntüleyebilir ve müşteri adaylarınıza ulaşmak için en doğru zaman ve platformu analiz edebilirsiniz.

Müşteri Segmentasyonu Ürünün En İyi Özelliklerinden

Zoho CRM’nin müşteri segmentasyonu özelliğiyle müşterilerinizi bulundukları bölgeye, sizi buldukları kaynağa (Twitter, Facebook, Google Adwords vb) ve sizinle etkileşime geçme oranlarına göre sınıflandırabilir, bu bilgiler ışığında analiz edebilirsiniz. Bu verileri satış temsilcilerinizi doğru yönlendirmek ve hedef kitleniz için kişiye özel kampanyalar yürütmek için kullanabilirsiniz. Çünkü, unutmayın ki her müşteri özeldir ve ihtiyaçları farklıdır. 

Tüm bu avantajları göz önünde bulundurduğumuzda, Zoho CRM’nin öne çıktığı noktaların özellikle satış yönetimi, müşteri ilişkileri ve analizler konusunda yoğunlaştığını görmekteyiz. Bu nedenlerden dolayı, uzmanlarımız doğru CRM sistemi olarak Zoho CRM’yi öneriyorlar. Eğer siz de Zoho ürünleri ve Zoho CRM ile ilgili daha fazla bilgi edinmek isterseniz, buradan uzmanlarımıza başvurup bilgi alabilirsiniz.

En son haberleri e-postanıza alın
Diğer yazılarımız