E posta kampanyaları, email marketing yapmak isteyenler için bu yazıyı düzenledik. Diyelim ki e posta kampanyalarınızı oluşturabileceğiniz, sonrasında da bu kampanyanın hedef kitleniz üzerindeki sonuçlarını analiz edebileceğiniz bir platform arayışındasınız, öyleyse muhakkak Zoho Campaigns adını da duymuşsunuzdur. Zoho Campaigns oldukça popüler bir ürün ve bu popülerliği de işletmelerin işini olağanüstü bir şekilde kolaylaştıran özelliklerinden geliyor. Eğer siz de bu özelliklerin neler olduğunu merak ediyorsanız, gelin Zoho Campaigns’i işletmelerin gözünde bu kadar değerli yapan özelliklere birlikte göz atalım.

E Posta Kampanyalarında Göz Alıcı Hazır Şablonlar

Diyelim ki, acil bir şekilde e-posta kampanyasını aradan çıkarmanız gerekiyor, Zoho Campaigns’in önceden hazırlanmış şablonları, her müşteriye özel ve kolay kullanımlı layout’u ve sürükle-bırak özellikli arayüzünün yardımıyla, istediğiniz e-posta kampanyası birkaç dakikada oluşturabilirsiniz.

E Posta Kampanyalarında  A/B testi

Zoho Campaigns uygulamasında mailing sistemiyle attığınız e-postalara geri dönüşü olağanüstü oranlarda yükseltebileceğinizi biliyor muydunuz? Bunun için e postalarda A/B testi özelliğinden yararlanarak, iki farklı e-posta tipini iki farklı grup üzerinde deneyebilir, hangi tip e-postanın daha iyi sonuç aldığını görerek mailing stratejilerinizi buna göre yönlendirebilirsiniz.

E Posta Kampanyalarında Zoho Campaigns & Zoho CRM Entegrasyonu

Zoho Campaigns’in Zoho CRM ile entegrasyonu kadar işletmeler için hayat kurtarıcı bir özellik daha olamaz. Zoho CRM entegrasyonu vasıtasıyla, kişiler ve müşteri adaylarınızın bilgilerini Zoho Campaigns’e direkt olarak aktarabilir ve bu kişilere toplu olarak e-posta ve gönderilerinizi gönderebilirsiniz. Zoho CRM üzerinden de yolladığınız e-postaları kimler okudu ve kimler tıkladı gibi bilgilere kolayca erişebilir, buna göre verimli bir şekilde yol haritası belirleyebilirsiniz. 

E Posta Kampanyalarında Otomasyon Özelliği

Ürünün en verimli özelliklerinden otomasyon özelliğini göz ardı etmek hata olur. Örneğin yeni abone olmuş bir kişiye mesaj atmanız gerektiğinde veya yeni bir ürün satışı gerçekleştiğinde, otomatik cevaplandırıcılar sizin yerinize bu mesajı gerekli kişilere yollayacaktır. Tek yapmanız gereken gönderilecek mesaj veya e-posta için koşulları ayarlayıp, otomasyon özelliğini aktif hale getirmek.

E Posta Kampanyalarında  Gerçek Zamanlı Gelişmiş Analizler

Son olarak, e-posta kampanyanızın bittiğini farz edelim. Kampanyanın başarılı olup olmadığını görmek ve bununla ilgili derin analitik verileri incelemek istiyorsanız, Zoho Campaigns’te detaylı analiz yapmaya ve kampanyanın başarısını ölçmeye yarayan özellikler mevcut. Örneğin bu özellikler sayesinde, kampanyanızı yolladığınız kişilerden kaç tanesi kampanyaya tıkladı ve açtı, hangi linkler en çok açılma oranına sahip bunları görebilirsiniz. Ayrıca kampanyanız sosyal medyada ne kadar etkiye sahip, kaç beğeni ve paylaşım aldı, bunları da eşzamanlı inceleyebilirsiniz.

Sonuç olarak Zoho Campaigns’in başarılı bir e-posta kampanyası ve sonrasında başarılı bir süreç için gereken her şeye sahip olduğu aşikar, bu yüzden kampanyanızı hızla ve başarıyla yönetmek istiyorsanız, uzmanlarımız bu ürünü denemenizi öneriyor. Siz de Zoho ürünleri ve özellikle Zoho Campaigns ile ilgili daha fazla bilgi almak için buradan uzmanlarımızla iletişime geçebilirsiniz.

En son haberleri e-postanıza alın
Diğer yazılarımız