GENEL ÖZELLİKLERİ
GENEL ÖZELLİKLERİ
E-Posta Bildirimleri (Ticket)
Gelen postaları otomatik olarak Ticket’lara dönüştürün, izleyin, önceliklendirin ve tek bir platformdan çözüme kavuşturun.
Chat ve Mesajlaşma
WhatsApp, Facebook Massenger, Apple Business Chat gibi kanallardan gelen mesajlarınızı aynı platformdan yanıtlayın.
Bulut Telefon Çağrı Merkezi
Bulut Tabanlı Çağrı merkeziyle telefon çağrılarınızı Freshdesk’in içinden yanıtlayın.
Web Sitesi ve Self Servis
Müşterilerinizin sorularına hızlı bir şekilde cevap bulması için web sitenize SSS, Chatbotlar, Bilgi Bankası gibi özellikler ekleyin.
Sosyal Medya
Facebook, Twitter gibi kanallardaki bildirimlerinizi Yapay Zeka destekli sosyal monitörden izleyin.
Tüm kanallardan anında destek sağlayın.
Self servis, web sitenizdeki bir SSS’den daha fazlasıdır.
Freshdesk, müşterilerinze en çok tercih ettikleri kanallarda, istedikleri zaman yardımcı olabilir. Bilgi bankası, web widget, sohbet, mesajlaşma, botlar ve hatta telefon üzerinden self servis sunabilirsiniz!
Ekibinizin etkinliğini arttırın
Tekrarlayan işleri ve kanallar arası iletişim organizasyonunu Freshdesk halletsin, siz kazandığınız zamanın tadını çıkarın.
Önceliklendirin, atayın, çözün, raporlayın.
Bırakın tüm atamalarınızı Omniroute halletsin!
Omniroute, ekibinizdeki doğru temsilcilere telefon aramalarını, sohbet mesajlarını ve biletleri otomatik olarak atar. Aracıların iş yüklerini göz önünde bulundurarak aracının etkinliğini akıllıca optimize eder.
Müşteri destek performansınızı bütüncül bir şekilde izleyin.
Omnichannel Dashboard ile ekibinizin kanallardaki performansını kuş bakışı izleyin. Bir kanaldaki sorun sayısında ani bir artış olursa sorunları, fazladan yükün karşılanmasına yardımcı olabilecek doğru aracılara yeniden yönlendirin.
PAKETLER
Tamamladığımız Kurumsal Projeler
300+ Proje
Satış ekibinizin daha iyi bir CRM’ye ihtiyacı var!
Freshsales, telefon ve e-postanızla entegre, kullanıcı davranışlarını izleyen, müşteri adayları puanlaması, fırsat yönetimi gibi pek çok özelliği bulunan, tam teşekküllü bir satış CRM’idir.