Müşteri : Sanita Sağlık Grubu

Tarih: 2020

Hizmetler

Firmanın vizyonunu destekleyecek şekilde, etik, güvenilir, eşitlikçi, yenilikçi ve çağdaş hizmet anlayışını ileri teknolojilerle birleştiren dijital altyapı sistemi kuruldu. Sistem içerisine arz – talep akışının sektöre özel nitelikte düzenlenmesini sağlayan hususi fonksiyonlar eklendi. Kurum içi kullanıcılara uygulama eğitimleri verilerek yeni sistemin aktif edilmesi sağlandı.

Website: sanitasaglikgrubu.com

Durum Tespiti

  • Herhangi bir CRM yazılımı kullanılmadığı için hastaların tüm verilerini tek çatı altında göremiyorlardı.
  • Sosyal ağlardan veya arama motorları üzerinden gelen hastaların kayıtları MS Excel programında saklanıyordu.
  • Raporlama yapamıyorlardı.
  • Çağrı merkezi ajans tarafından yönetiliyordu. Tümleşik iletişim çözümü aracı olarak 3CX programı kullanılıyordu.
  • 3CX ile entegre olabilen CRM kullanmadıkları için Excel kayıtlarında kayıplar yaşanıyordu ve bu tabandan da rapor alınamıyordu.

Geliştirmeler

  • Mevcut çağrı merkezi, Zoho CRM ile entegre edilerek pratik ve dinamik özellikler kazandırıldı.
  • Hızlı arama için ‘Click to Call’ butonu eklendi.
  • Etkileşim sürecini zenginleştiren, özelleştirilebilir modüller hazırlandı.
  • Hasta ve danışanların kişisel bilgileri, iletişim akışı, tedavi süreci, tedavi sonrası takibi gibi tüm veriler tek data içinde toplandı.
  • Detaylı analiz ve raporlama fonksiyonları aktif edildi.
  • Mobil uygulama ile tüm sisteme 7/24 erişim kolaylığı sağlandı.

Favori Özellikler

  • Zoho CRM ile 3CX datasının entegre edilmesi.
  • Zoho CRM ile hasta kartlarındaki tüm metinsel bilgilerin toplanması.
  • Zoho Work Drive ile fotoğraf ya da röntgen gibi farklı formattaki dosyaların hasta kartlarıyla birleştirilmesi.
  • Zoho CRM Campaigns ile etkileşimin tetiklenmesi.
  • Zoho Analytics ile teknik inceleme ve düzenli raporlama avantajı.

Firma Hakkında

Merkezi İstanbul’da bulunan Sanita Sağlık Grubu, Türkiye’nin ilk diş hastanelerinden biri olarak yurtiçinden ve yurtdışından gelen binlerce hastaya hizmet verir. Uluslararası standartta olması nedeniyle ‘Sağlık Turizmi’ belgesine sahiptir. Medikal teknolojileri yakından takip eden firma dijital implantları, dijital gülüş estetiklerini, ağız ve diş sağlığı tedavilerini başarıyla üstlenir.

Branşında uzman olan doktorlarla birlikte hasta koordinatörleri ve hasta koçları, ekip çalışması için önemli rollerdedir. Tanı, teşhis ve tedavi süreçlerinde gelişmiş teknolojiler kullanan firma, yeni nesil yöntemlerden destek alarak müşteri memnuniyetini bir adım öteye taşımak için tedavi sonrası takibe de önem verir.

Proje Hakkında

Sanita Sağlık Grubu, danışan hastalarından gelen iletişim trafiğini yönetmek için dışarıdan bir ajanstan destek alıyordu. 3CX yazılımıyla çalışan ajans, gelen verileri MS Excel programı ile tutup, aynı program dosyasını paylaşarak bilgi aktarıyordu. Bu durum, zaman zaman veri kaybına yol açarak sistemi sekteye uğratıyordu. Zoho CRM uygulaması ile mevcut çağrı merkezinin entegrasyonu gerçekleşti. Kayıtlı kişilerin bilgileri otomatik olarak sisteme aktarıldı. Kayıtlı olmayan kişilerden çağrı geldiğinde, hasta bilgilerinin yine otomatik olarak girdiye dönüşmesi sağlandı. Firma uluslararası çalıştığı için CRM’nin dil desteği aktif edildi. Hastanın anadili neyse, otomatik olarak ilgili temsilciye aktarıldı. Müşteri temsilcilerinin hastaya daha hızlı ulaşabilmesi için ‘Click to Call (aramak için tıkla)’ butonu eklendi.

Firmanın, Facebook ve Twitter gibi sosyal ağlarda yaptığı paylaşımların altına yorum yapan ya da beğen butonunu tıklayan kişilerin kayıtlarının otomatik olarak tutulması sağlandı. Kullanıcıların e-posta adresleri Zoho System dahilinde kaydedildiği için elektronik ortamdaki yazışmaların hasta kartına aktarılması gerçekleşti. Tüm iletişim kanallarından gelen çağrı, mesaj, form, e-posta gibi başvuru ve kayıt verileri artık tek bir havuzda toplanıyor.

Sanita Sağlık Grubu, Zoho CRM Campaigns uygulaması sayesinde yeni kampanya ve duyuru olduğu zaman mevcut kişi listesine toplu şekilde erişim sağlayabiliyor. Doğum günü gibi özel günlere mahsus özel kampanyalar için otomatik mesaj üretebilecekleri araç kutusuna sahip oldular.

Google Ads, Facebook Lead Ads, kurumsal web sitesi iletişim formu, info adresine gelen e-posta ve çağrı merkezine gelen danışmaların hepsi tek havuza düştüğü için ne kadar başvuru yapılmış, kaç tanesi tedavi sürecine alınmış, tedavi bedelleri nedir, tedavi kapsamında neler yapılmış, tedavi sonrası takip aşamaları, memnuniyet oranları gibi çok sayıda verinin raporlarını alarak analiz edebiliyorlar.

Zoho’dan önce bilgisayar ekranına bağlı çalışmak zorunda kalan Sanita Sağlık Grubu ekibi, mobil uygulama ile istedikleri yerden istedikleri bilgiye 7/24 erişebilme imkanına sahip oldu.