Tarih: 2020
Hizmetler
- Proje Yönetim Süreçlerinin Dijitalleşmesi
- Müşteri Yönetim Süreçlerinin Dijitalleşmesi
- Raporlama Süreçlerinin Dijitalleşmesi
Website: egbilisim.com.tr
Durum Tespiti
Geliştirmeler
Favori Özellikler
Firma Hakkında
Dijital pazarlama ve dijital yönetim alanlarında 10 yıldır hizmet veren EG Bilişim, iş dünyasının işleyişini kolaylaştıran sektörel çözümler sunar. Bugün, Zoho uygulamalarını tercih ederek mutlu müşteri portföyünü genişletmeye başlayan firma, uzman ekibinin bilgilerini düzenli olarak güncelleyen ve yeni nesil teknolojiler kullanan dinamik bir yapıdadır. Türkiye’nin ilk Premier Partner ajansları arasında bulunan EG Bilişim, Zoho ile işbirliği içinde Google reklamları, SEO, sosyal medya reklamları yönetimi, web tasarımı ve grafik çalışmalarıyla, referans portföyüne değer katmaya devam ediyor.
Proje Hakkında
EG Bilişim ekibi, müşterilerine ait info kayıtlarını tutmak için zaman ve iş gücü bakımından daha fazla efor gerektiren manuel uygulama kullanıyordu. Müşteri ile aralarında gerçekleşen diğer protokoller, sözleşmeler, sipariş takipleri gibi veriler ayrı ayrı sistemler üzerinde tutuluyor, gerektiğinde her bir sistem üzerinden ayrı ayrı toplanan veriler birleştirilerek analiz ediliyordu. Zoho CRM uygulaması kullanılarak, müşteri adaylarının sisteme otomatik olarak düşmesi sağlandı. Mevcut müşterilerin genel entegrasyonu için hangi bayiden geldiği, sundukları teklifler, karşılıklı sözleşmeler, kurulum formları gibi tüm veriler kısa sürede dataya kaydedildi. Kurulum formlarının takibi otomatik sisteme bağlanarak hızlı şekilde çıktı alınabilir ve kurulum ekiplerine gönderilebilir hale getirildi.
Talepler telefon ve e-posta ile yönetiliyordu. Taleplerin yönlendirilmesi için Desk sistemi kuruldu. Kimin hangi ticket ile ilgilendiği, hangi müşterinin ne kadar açık talep oluşturduğu, müşteri memnuniyet oranı gibi verilerin Desk üzerinden takibi ve yönetimi sağlandı. Zoho Desk ile Web Form ve E-Posta kanalları hazırlandı. Custom Theme fonksiyonuyla e-posta kanalları özelleştirildi. CRM dahilinde müşteriye özel modüller oluşturuldu. Kurulum formları ve bayi modülleri eklendi.
Proje yönetimleri Excel ve MS Projects üzerinden yürütülüyordu.Sabit bir proje şablonu kullanılıyordu. Projelerin düzenli takibi için Projects devreye alındı. Bu template, Zoho Projects ile yeniden oluşturularak güncellendi. Rahat çalışmaları için standart fakat özelleştirilebilir bir şablon sunuldu. Yeni proje olduğunda yeni template kullanılıyor.
Raporlama ve etiketleme sistemleri yoktu. Artık Analytics üzerinde Desk Projects CRM dahilindeki modüllerle ilgili çeşitli raporları ve detayları görebiliyorlar. Müşteriye ait tüm sözleşmeler, başlangıç ve bitiş tarihleri, satış raporları, zaman kayıtları gibi çeşitli verilerin analiz edilmesi mümkün hale getirildi. Desk Projects ve CRM entegrasyonu ile istedikleri modülden istedikleri ayrıntıda raporlar alabiliyor, analiz yapabiliyor ve çıktıları paylaşabiliyorlar. Zoho Analytics + CRM + Desk + Projects bağlantıları yapıldı. Çalışma ekipleri detaylı şekilde bilgilendirilerek programlar hakkında eğitim verildi.