Müşteri : DR.CINIK HOSPITAL
Tarih: 2019
Hizmetler: İletişim Süreçlerinin Dijitalleştirilmesi
Website: emrahcinik.com
Durum Tespiti
Geliştirmeler
Favori Özellikler
Firma Hakkında
Cinik Saç Ekimi ve Plastik Cerrahi Kliniği
Dr.Cinik Hospital , 15 yılı aşkın bir süredir, çok sayıda uluslararası hastayı memnun etmiş konusunda uzman bir kliniktir. 12 ayrı dilde websitesiyle 30 dan fazla ülkede hastaları bulunan Dr. Cinik Hair Hospital hızla büyüyen ve konusunda uzman bir satış ekibine sahiptir.
Proje Hakkında
Satış ekibi ve acentalar aracılığıyla WhatsApp , Facebook gibi iletişim kanallarını aktif bir şekilde kullanan Cinik günlük binlerce müşteri ve müşteri adaylarıyla iletişim kurmaktadır. Ayrıca operasyon öncesi ve sonrası olmak üzere, müşteri adayları ve müşterileri ile 24/7 bu kanallardan iletişimi yürütmektedir.
Profesyonel satış ve pazarlama ekibi müşteri memnuniyeti ön planda tutmaktadır. Türkiye dışında Avrupa , ABD ve Orta Doğu’dan hastaları olan Dr.Cinik web sitelerinde ve facebook sayfalarında müşteri adaylarına 12 farklı dilde bilgi veriyor ve birbirinden bağımsız iletişim kanalları sunuyordu. (whatsapp, eposta vb).
PeraNet ekibi olarak müşteriler ile satış ekibi arasındaki iletişimin daha hızlı ve sonuç odaklı olabilmesi için Freshchat’den destek aldık. Facebook Messenger’dan gelen ve WhatsApp dan gelen yazışmaları tek bir kanala toplayarak bekleme süresinini minimalize ettik. Şahsi bir whatsapp numarası web sitelerinde ve facebook sayfalarında kullanılıyordu. Öncelikle söz konusu whatsapp numarasının “Whatsapp Business” e taşınması gerçekleştirildi. Akabinde whatsapp ile Ffreshchat entegrasyonu kullanılarak whatsapp e gönderilen mesajların freshchat de görünmesi ve yanıtlanabilmesi sağlandı.
Tek bir kanaldan, farklı kanalların yönetilebilmesi sayesinde, Müşteri temsilcisi yoğun olduğu zamanlarda müsait olan bir diğer temsilcinin mesajlara devam edilebilmesi sağlandı. Aynı zamanda kanallara göre iletişim dilleri belirlendi ve doğru müşteri temsilcisine otomatik atanması sağlandı. Bu sayede iletişimin hızı ve kalitesi yükseltildi.
Müşterilere de gün içerisinde hizmet veren müşteri temsilcileri bilgisayar başında değilken müşteri adayı kaçırmaktaydılar. Müşterilere/Müşteri adaylarına zamanında yanıt verilemiyordu. Mobil uygulamalar sayesinde müşteri/müşteri adaylarına anlık ve zamanında cevap verilebilmesi sağlandı.
Dr. Cinik Klinik, satış işlemlerinim yürütebilmek için bir CRM yazılımını aktif olarak kullanıyor. Yukarıda bahsedilen kanallardan freshchat’e gelen yazışmalarda kişilerin otomatik olarak CRM programına aktarılması sağlandı. Cinikteki CRM kullanımı ile ilgili yazıya buradan ulaşabilirsiniz.