Müşteri temsilcisi olarak Whatsapp’a kısıtlı erişim dolayısıyla sorun mu yaşıyorsunuz? Öyleyse çok yaygın bir problemle karşı karşıyasınız. Bildiğiniz üzere, Whatsapp, kayıtlı bir hesabın aynı anda farklı cihazlarda en fazla iki kişi tarafından kullanılmasına izin verir. Sayıca fazla müşteri temsilcilerinin bulunduğu büyük firmalarda, bu özelliğin problem yarattığı ve işleri aksatabildiği bir gerçek.

Ancak bu durum artık çözümsüz değil çünkü Whatsapp Business’ın Freshchat’le entegrasyon özelliği bu kısıtlamayı ortadan kaldırıyor. Bu entegrasyonla, kullanıcı sayısı ne kadar fazla olursa olsun, tek bir Whatsapp hesabına farklı cihazlardan aynı anda erişim sağlanabilir. Bu da müşterilerle doğru ve hızlı iletişim kurmaya çalışan müşteri temsilcilerinin işini kolaylaştırmakta. Ek olarak Whatsapp hattını kullanan birden fazla kişi olduğu için, hattı elinde bulunduran belirli bir kişiye olan bağımlılığı ortadan kaldırmakta. Bu sayede müşteri temsilcilerinin her biri özgür ve esnek bir ortamda işlerini yapabilirler.

Freshchat’in bu entegrasyonunun firmalara sağladığı bir diğer avantaj ise iki veya daha fazla Whatsapp Business hesabını tek bir Freshchat hesabına entegre edebilme özelliği. Böylelikle birden fazla Whatsapp hesabının Freshchat entegrasyonu için birkaç kez ücret ödemeye gerek kalmıyor, hem de işler daha hızlı yürüyor.

Yukarıda saydığımız sebeplerden dolayı, Freshchat – Whatsapp Business entegrasyonunun firmalar ve müşteri temsilcilerine sağladığı avantajların yadsınamayacak kadar büyük olduğunu düşünüyoruz. Siz de bu yazıyı okuduktan sonra Freshchat’in Whatsapp Business entegrasyonuyla ilgili daha fazla bilgi almak isterseniz, https://www.peranet.com.tr/iletisim/ uzmanlarımıza danışabilirsiniz.

En son haberleri e-postanıza alın
Diğer yazılarımız