Freshcaller, Sağlık ve Konaklama Sektörleri Çağrı Merkezlerinde Devrim Yaratıyor

Freshcaller, 90’dan fazla ülkede yardım hattı kurmanıza yarayan, yazılım veya donanım kurmaksızın internet üzerinden kolayca çalıştırabileceğiniz bulut tabanlı bir çağrı merkezi sistemidir. Sağlık turizmi ve konaklama sektörü gibi birbirinden farklı alanlarda faaliyet gösteren işletmeler için birçok avantaja sahiptir, eğer siz de hastane veya otel işletmecisi iseniz ya da kendi işletmeniz için bir çağrı merkezi sistemi arayışındaysanız, gelin sizin için bu spesifik avantajlara göz atalım. 

Freshcaller’ın Bu İşletmelere Sunduğu En Büyük Avantajlar Neler?

Eğer bir sağlık merkezinin sahibiyseniz, Freshcaller Sesli Yapay Zeka Botları işlerinizi oldukça kolaylaştıracak. Bu botlar sayesinde hastalarınız hasta temsilcilerine sormaları gereken birçok sorunun cevabını, yapay zeka botlarına danışarak kendi kendilerine bulabilirler. Bu da temsilcilerden yoğun iş yükünü alıp, işlerin tıkır tıkır ilerlemesini ve zamandan kazanılmasını sağlar. Freshcaller sağlık turizmi için harika çağrı merkezi çözümleri üretiyor.

Freshcaller İle Geri Aramaları Önceliklendirin

Bir hastane işletmecisi olarak, Freshcaller’ın ‘Geri Aramaları Önceliklendirin’ özelliğiyle bekleyen hastaları geri aramak üzere önceliği daha acil durumda olan hastalara verebilirsiniz. Eğer bir otel işletmecisi iseniz de daha öncelikli bir şikayeti olan müşterinin taleplerini dinlerken, daha az öncelikli bir talebi olan müşteriniz sonra aranmak üzere hattan ayrılmış olur. Bu şekilde her iki senaryoda da önceliği olan kişinin derdi çözüme kavuşturulmuş olur.

Freshcaller ile Çağrı Kaydı

Ürünün en önemli özelliklerden olan Freshcaller çağrı kaydı özelliği de bahsetmemiz gereken konular arasında. Müşterilerle veya hastalarla yapılan çağrıların kayıtlarından yararlanarak, kurumunuza danışan kişiye temsilcilerin gerektiği gibi yardımcı olup olmadığını inceleyebilir, dahası danışan kişinin geçmiş talep ve sorunlarını analiz edebilirsiniz. Sonrasında bu edindiğiniz verileri müşteri veya hasta temsilcilerine mentörlük yapmak için kullanmak müthiş bir seçenek.

Freshcaller ve Freshdesk Entegrasyonu Yapabilrisiniz

Son olarak hastane veya otel sahibiyseniz, bir sürü işletmenin favori özelliklerinden olan Freshcaller ve Freshdesk entegrasyonu iki durumda da işletmenizin hedeflerine ulaşmasına yardımcı olacaktır. Bu entegrasyonla hastalardan veya müşterilerden biri aradığında, o kişiyle daha önce yapılan konuşmaların geçmişini, o kişinin daha önce ne tarz talep veya şikayetlerde bulunduğunu görebilirsiniz. Böylece karşınızdaki kişiye tekrar aynı soruları sormak veya bekletmek zorunda kalmadan onunla etkili bir iletişim kurabilirsiniz.

Peki, Freshcaller’ın, Alternatiflerinden Farkı Ne?

Kurulumu ve kullanımı kolay, işlerinizi kolaylaştıracak birçok özelliğiyle Freshcaller müşterilerinize ulaşmak ve onlarla iletişimde kalmak için şüphesiz en doğru adres. Peki Freshcaller’ın piyasadaki diğer çağrı merkezi sistemlerinden farkı ne? Örneğin yakın rakibi Zendesk Talk’tan? Freshcaller, yakın rakibi Zendesk Talk’tan birçok alanda üstün, gelin bunların neler olduğunu beraber inceleyelim:

  1. Öncelikle Freshcaller, destek sistemi Freshdesk’ten bağımsız bir şekilde kurulumu yapılabilen bir uygulama. Ancak yakın rakibi Zendesk Talk, ancak Zendesk destek yazılımını da satın alırsanız çalışabiliyor. Bu da işletmeler için uygulamalara iki kat harcama yapmak demek. Ayrıca Freshcaller’a Freshdesk üyesi olmadan da oturum açabilirsiniz, sonrasında çağrı merkezi sisteminizi destek sistemiyle entegre etmeyi dilerseniz Freshdesk’e de kayıt olabilirsiniz elbette.
  2. Freshcaller çağrı merkezi sistemi, destek sistemi Freshdesk’ten bağımsız bir fiyat planına sahip. Freshcaller’da daha büyük bir çağrı merkezi paketine geçmek istediğinizde bunu Freshdesk paketinizi de değiştirmek zorunda kalmadan yapabilirsiniz. Ancak Zendesk Talk’ta bunu Zendesk destek sistemini de güncellemeden yapmanız mümkün değil, yani alıcı olarak eliniz daha kısıtlı durumda.
  3. Freshcaller yapay zekadan yararlanan büyük bir sisteme ve Sesli Bot, konuşma özellikli IVR gibi birçok özelliğe sahip, bu ise Zendesk’te olmayan büyük bir eksiklik.

Yukarıda saydığımız tüm özellikler ve avantajlar ışığında, sağlık, konaklama veya perakende alanında bir kurum işletiyorsanız, kurumunuz için doğru çağrı merkezinin Freshcaller olduğu konusunda uzmanlarımız hemfikir. Freshcaller ve entegrasyonları hakkında daha fazla bilgi edinmek ve uzmanlarımıza danışmak isterseniz, buradan bize kolayca ulaşabilirsiniz.

En son haberleri e-postanıza alın
Diğer yazılarımız