Uzman ekip

Birlikte çalışalım

Yapay zekâ ile dijital dönüşüm süreçlerinizde etkili ve verimli çözümler sunuyoruz

Peranet Bilgi Teknolojileri ile dijital dönüşümde başarıyı keşfedin. İşinizi ileriye taşıyacak yenilikçi ve etkili çözümlerimizi inceleyin.

Hemen başlayın

Dünya genelinde 2000‘den fazla şirketin güvenini kazandık.

Dijital dönüşüme hazır mısınız?

ÜRÜNLER

ZOHO

Zoho ürünleriyle müşteri adayları, satış süreçleri, teklif izlemeler ve raporlamalarınızı kolayca yönetin ve iş verimliliğinizi artırın.

zoho
FRESHWORKS

Freshworks ürünleriyle işletmenizin yönetim yolcuğunda mutlu müşteri ve çalışan memnuniyetiniz hızlı ve eksiksiz olsun.

freshworks
CREATIO

Creatio ürünleriyle süreç yönetiminde karmaşıklıktan kurtulup eksiksiz ve basit şekilde satış, pazarlama ve servis sürecinizi kolaylaştırın.

creatio
GOOGLE

Google Workspace ile pek çok ortak çalışma araçlarını tek çatı altında toplayın ve dijital dönüşüm ile zamandan kazanın.

google cloud partner
hero

Bize Ulaşın!



Müşteri Adayı Kaynağı
M.A. Kaynağı Detay
Açık Rıza Metni'ni okudum. Ürün, hizmet ve kampanyalarla ilgili e-posta, SMS ve telefon gibi ticari elektronik ileti almayı kabul ediyorum.
Ticari İleti Metni
Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Aydınlatma Metni'ni okudum ve bu kapsamda kişisel verilerimin belirtilen amaçlar dahilinde işlenmesini kabul ediyorum.
Kişisel veri izni
Aydınlatma Metni

Apsiyon Başarı Hikayemiz

“Peranet’in kurulum aşamasında bizlerin yanında olması, ve Freshworks ile aramızda kurmuş olduğu bu sağlam iletişim köprüsü ile birlikte bizleri gerçekten çok mutlu etti.”

PeraNet Müşteri Referanslarımızdan İlham Alın

Başarı Hikayelerimiz

“Türkiye’nin en büyük kuyum perakendecisi Atasay, satış, pazarlama ve destek süreçlerini tek bir platformda birleştirerek uçtan uca dijitalleşmek istiyordu. Kanal yönetimini merkezi hale getirmek, iç tamir süreçlerini müşteri destek operasyonlarıyla entegre etmek ve tüm yapıyı SAP ile uyumlu biçimde yönetmek için bizden destek talep etti. Atasay’ı Creatio çözümümüzle tanıştırarak bu dönüşümü hayata geçirdik.”

Atasay

“Navlungo, tüm iletişim kanallarını tek bir platformda toplayarak müşteri etkileşimlerini daha verimli yönetmek istiyordu. WhatsApp, Instagram, Facebook Messenger ve web chat kanallarını Freshchat ile entegre ettik; tüm destek taleplerini Freshdesk üzerinden merkezi bir yapıya taşıdık. Mesajlaşmalar tek bir ekranda takip ediliyor, yapay zekâ destekli otomatik atamalar ve etiketlemeler sayesinde müşteri deneyimi ve operasyon verimliliği önemli ölçüde artıyor.”

navlungo

Navlungo

“FGA Mimarlık’ı Zoho CRM uygulamamız ile tanıştırdık ve tüm müşteri ilişkileri sistemini daha kolay yönetilebilir hale getirdik. Müşteri adayları modülünü oluşturarak farklı yerlerden müşteri akışını sağlayan web formu entegrasyonunu devreye soktuk. Bu formu dolduran müşteriler artık doğrudan CRM’ye kaydediliyor. ”

FGA Mimarlık