Yapay Zeka Tarafından Güçlendirilmiş Çok Kanallı Tek Çözüm

Yapay zeka ile müşteri deneyimini ve temsilci verimliliğini geliştirin. Bilgi bankası, sohbet destekli yardım ve talep yönetimi için sorunsuz çok kanallı tek çözüm.

GENEL ÖZELLİKLERİ

Çapraz Kanal Desteği

Tüm iletişim kanallarınız üzerinden bütünleşik bir müşteri desteği deneyimi sağlayın.

Akıllı Sohbet Botları

Freddy AI destekli botlarla müşteri sorularına hızla yanıt verin.

Proaktif Müşteri Etkileşimleri

Müşteri yolculuklarını özelleştirerek, müşteri deneyimini iyileştirin.

Entegrasyonlar ve API Desteği

Farklı sistemler ve uygulamalar arasında sorunsuz bir entegrasyon sağlayarak verimliliği artırın.

Analitik ve Raporlama

Gerçek zamanlı verilerle destek operasyonlarınızı izleyin ve iyileştirin.

Yapay Zeka Destekli Bilgi Bankası

Birden çok kanalda bilgi bankanızı otomatize edin Bu sayede bekleme sürelerini azaltın, çözüm oranlarını artırın. Freddy bilgi bankası tarafından güçlendirilen Freshbotlar, müşterilerin her yerde yanıtları bulabilmeleri için çeşitli platformlarda çalışır. Freshbotlar konuşmaların %70’ine kadarını ele alarak, ekibinizin daha önemli işlere yoğunlaşmasını sağlar.

Birleşik Temsilci Çalışma Alanı

Temsilci verimliliğini artırın Temsilcilerin hızlı bir şekilde kişiselleştirilmiş hizmet sunmalarına imkan tanıyın. Tüm müşteri etkileşimlerini farklı kanallar üzerinden tek bir yerde görüntüleyin. Freddy Copilot, sürekli aktif bir yardımcıdır ve yanıtlar önermek, eylemler tavsiye etmek ve olayları özetlemek için kullanılabilir.

Gelişmiş Talep Yönetimi

Ekipler arası sorunsuz iş birliğini mümkün kılın Müşteri sorunlarını çabucak çözmek için meslektaşlarınıza ulaşın. Hızla organize olun. İdeal bir ekip kurun. Sorumluluğu izleyin. Gelişmiş talep yönetimi, tüm bilgileri tek bir yerde toplar, böylece ilerlemeyi kolayca takip edebilir ve hiç kimse görevini aksatmaz.

Proaktif Öngörüler

Daha hızlı akıllıca kararlar alın Yapay zeka tarafından desteklenen Freddy Insights, verimliliği artırmak ve olası sorunları önceden belirlemek için performans verilerini proaktif bir şekilde analiz eder. Freddy Insights, düzeltici eylemler önermekle kalmaz, bunların uygulanmasında da yardımcı olur.

PAKETLER

GROWTH

For Fast Growth

Neler Dahil

Omnichannel

  •  Web widget
  •  Messaging channels 
  •  Email

Self-Service

  •  Customer portal
  •  Knowledge base
  •  Chatbots

Conversational Engagement

  •  Unified agent inbox
  •  Conversation switch
  •  Proactive support journeys and campaigns

Ticketing

  •  Agent collision detection
  •  Custom agent status

Administrator Capabilities

  •  Collaboration – Threads and tasks
  •  Customizable contact, conversation and ticket properties

Contacts and Account Management

  •  Customer 360 – Contact events tracking and lifecycle

Dashboard and Analytics

  •  APIs – Report extraction, conversations, tickets
  •  Reports – Curated and custom
  •  Standard real-time dashboard

Security and Privacy

  •  Role-based access control
  •  Single sign-on

PRO

For High Performance

Neler Dahil

Everything in Growth, plus:

Omnichannel

  •  Bring your own channel (BYOC)
  •  Bring your own telephony (BYOT)

Self-Service

  •  Multilingual knowledge base
  •  Article versioning
  •  Full portal customization
  •  Community forums

Conversational Engagement

  •  Multilingual conversations

Ticketing

  •  Ticket templates
  •  Canned forms
  •  Dynamic ticket fields (sections)
  •  Advanced custom fields

Contacts and Account Management

  •  User targeting

Administrator Capabilities

  •  Multilingual CSAT
  •  Business hours – Global, multiple, group specific
  •  Assignment – Intelliassign, round robin, and load balanced
  •  Multiple SLA policies
  •  Parent-child ticketing
  •  Dynamic email notifications
  •  Multiple products
  •  Collaborators
  •  Custom objects

Dashboard and Analytics

  •  Custom real-time dashboards
  •  Agent availability dashboard

ENTERPRISE

For Enterprise-Grade Support

Neler Dahil

Everything in Pro, plus:

Self-Service

  •  Approval workflow
  •  Flexible knowledge base hierarchy

Ticketing

  •  Agent shifts
  •  Out of office scheduler

Administrator Capabilities

  •  Sandbox for ticketing
  •  Audit logs
  •  Skill based assignment

Dashboard and Analytics

  •  Custom object analytics

Security and Privacy

  •  JWT authentication
  •  Allowed domains
  •  IP whitelisting
  •  HIPAA
  •  PCI compliance

Tamamladığımız Kurumsal Projeler

300+ Proje

Freshdesk Omni

Yapay zeka desteğiyle hepsi bir arada, kullanımı kolay, çok kanallı müşteri hizmetleri çözümü

Demo İsteyin

Lead Source Web Form
freshworkscrm Demo
Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Aydınlatma Metni’ni okudum ve bu kapsamda kişisel verilerimin belirtilen amaçlar dahilinde işlenmesini kabul ediyorum.
Kişisel veri izni
IP
Aydınlatma Metni