GENEL ÖZELLİKLERİ
GENEL ÖZELLİKLERİ
Çapraz Kanal Desteği
Tüm iletişim kanallarınız üzerinden bütünleşik bir müşteri desteği deneyimi sağlayın.
Akıllı Sohbet Botları
Freddy AI destekli botlarla müşteri sorularına hızla yanıt verin.
Proaktif Müşteri Etkileşimleri
Müşteri yolculuklarını özelleştirerek, müşteri deneyimini iyileştirin.
Entegrasyonlar ve API Desteği
Farklı sistemler ve uygulamalar arasında sorunsuz bir entegrasyon sağlayarak verimliliği artırın.
Analitik ve Raporlama
Gerçek zamanlı verilerle destek operasyonlarınızı izleyin ve iyileştirin.
Yapay Zeka Destekli Bilgi Bankası
Birden çok kanalda bilgi bankanızı otomatize edin Bu sayede bekleme sürelerini azaltın, çözüm oranlarını artırın. Freddy bilgi bankası tarafından güçlendirilen Freshbotlar, müşterilerin her yerde yanıtları bulabilmeleri için çeşitli platformlarda çalışır. Freshbotlar konuşmaların %70’ine kadarını ele alarak, ekibinizin daha önemli işlere yoğunlaşmasını sağlar.
Birleşik Temsilci Çalışma Alanı
Temsilci verimliliğini artırın Temsilcilerin hızlı bir şekilde kişiselleştirilmiş hizmet sunmalarına imkan tanıyın. Tüm müşteri etkileşimlerini farklı kanallar üzerinden tek bir yerde görüntüleyin. Freddy Copilot, sürekli aktif bir yardımcıdır ve yanıtlar önermek, eylemler tavsiye etmek ve olayları özetlemek için kullanılabilir.
Gelişmiş Talep Yönetimi
Ekipler arası sorunsuz iş birliğini mümkün kılın Müşteri sorunlarını çabucak çözmek için meslektaşlarınıza ulaşın. Hızla organize olun. İdeal bir ekip kurun. Sorumluluğu izleyin. Gelişmiş talep yönetimi, tüm bilgileri tek bir yerde toplar, böylece ilerlemeyi kolayca takip edebilir ve hiç kimse görevini aksatmaz.
Proaktif Öngörüler
Daha hızlı akıllıca kararlar alın Yapay zeka tarafından desteklenen Freddy Insights, verimliliği artırmak ve olası sorunları önceden belirlemek için performans verilerini proaktif bir şekilde analiz eder. Freddy Insights, düzeltici eylemler önermekle kalmaz, bunların uygulanmasında da yardımcı olur.
PAKETLER
Tamamladığımız Kurumsal Projeler
300+ Proje
Freshdesk Omni
Yapay zeka desteğiyle hepsi bir arada, kullanımı kolay, çok kanallı müşteri hizmetleri çözümü