GENEL ÖZELLİKLERİ
GENEL ÖZELLİKLERİ
DESTEK TALEPLERİ
Destek taleplerini önceliklendirerek, sınıflandırarak ve atayarak sürekli takip edin…
- Ekip Gelen Kutusu
- HSA Yönetimi
- Temsilci Çakışmalarının Tespiti
- Özel Destek Talebi Durumu
- Senaryo Otomasyonu
- Hazır Cevaplar
İŞ BİRLİĞİ
Müşteri sorunlarını hızlı ve verimli bir şekilde çözmek için ekipler halinde hep birlikte çalışın.
- Ekip Toplantısı
- Destek Talebi Paylaşımı
- Bağlantılı Destek Talepleri
- Ana-alt Destek Talebi İlişkilendirmesi
ÇOK KANALLI
Birden fazla kanaldan gelen, destekle ilgili tüm iletişimleri tek bir platformda birleştirin ve yönetin.
- E-Posta
- Telefon
- Web Sitesi
- Sohbet
VERİMLİLİĞİ ÖLÇÜN VE İYİLEŞTİRİN
Sorunları belirleyin, ölçümlere göre planlayın ve yardım masasının performansını iyileştirin.
- Yardım masası raporları
- Müşteri memnuniyeti puanlaması
- Panolar
- Cevaplar ve Yorumlar
- Raporları planlayın
FİYATLAR
Tamamladığımız Kurumsal Projeler
300+ Proje
Hepsi bir arada müşteri destek programı
Freshdesk ekibinizin müşterilerinizle e-posta, telefon, chat ve sosyal medya gibi pek çok kanal üzerinden iletişim kurmasını sağlayan, kullanımı kolay bir müşteri destek yazılımıdır.