Müşteri : Luca Yazılım
Tarih: 2021
Hizmetler
- Luca Yazılım için bir mail kanalı oluşturduk. Firmanın mail ve mesajlarına Freshdesk üzerinden kolayca ulaşabilmesine imkan tanıdık.
- Firmanın web sitesine Widget penceresi kurduk.
- Firmaya özel oluşturduğumuz özel ekran sayesinde müşteri temsilcilerinin üstlendiği işlerin ve çözüm süreçlerinin görülebilir olmasını sağladık.
- Freshdesk sayesinde firmanın sosyal medya hesaplarını birbirine bağladık.
- Müşterilerin sorunlarına kolayca çözüm bulabilmelerine yardımcı olan forum sistemi oluşturduk.
- Firmanın tüm süreçlerle ilgili özel analizler ve haftalık rapor alabileceği bir düzenleme yaptık.
- Freshchat ve Freshcaller uygulamalarıyla e-posta, sosyal medya hesapları, portal, chat ve widget uygulamalarının entegre olarak çalışmasını sağladık.
Website: luca.com.tr
Durum Tespiti
Firma Hakkında
Luca Yazılım, TÜRMOB-TESMER tarafından 2005 yılında geliştirilen bir muhasebe yazılım projesidir. Serbest muhasebecilerin ve mali müşavirlerin uluslararası standartlarda bir çalışma ortamına sahip olabilmeleri amacıyla web tabanlı ve merkezi sistem teknolojisi kullanılarak geliştirilmiştir. Luca Yazılım, TÜRMOB üyelerinin desteği ile beş yıl gibi kısa bir sürede ciddi gelişim göstermiş ve bir marka olarak piyasada adını duyurmuştur.
Zaman ve mekandan bağımsız çalışma olanağı sunan Luca, kullanıcılarına müşterilerine daha hızlı hizmet verebilme imkanı yaratır. Meslek mensuplarının bilgi teknolojilerine yönelik yatırım maliyetlerini düşürür.
Firma çok sayıda üye ve kullanıcıya hizmet vermektedir. Öncesinde müşteri yönetimi konusunda destek aldıkları herhangi bir program yoktu. Peranet olarak Luca Yazılım uzmanlarına Freshdesk hizmetimizi sunduk. Müşterimizi mail ve sosyal medya hesaplarının yönetiminden destek hizmetlerine kadar pek çok çözüm önerimizle tanıştırdık.
Proje Hakkında
Uzun yıllardır muhasebe uygulamaları üzerine çalışan Luca Yazılım, çok sayıda üye ve kullanıcıya hizmet vermektedir. Firmanın mail ve müşteri ilişkileri trafiğini verimli biçimde yönetebileceği bir desteği yoktu. Luca Yazılım bu konuda bizden yardım talebinde bulundu. Firmayı Freshdesk hizmetimizle tanıştırdık. Ürünün standart kurulumunu gerçekleştirdik ve bir mail kanalı oluşturduk. Firmaya gelen maillerin ortak bir hazuzda toplanmasına ve tek kanaldan yönetilmesine imkan tanıdık.
Firmanın web sayfasına Widget penceresi kurduk. Sayfayı ziyaret eden kullanıcı destek talebi oluşturmadan önce artık “Bizimle İletişime Geçin” penceresiyle karşılaşıyor. Bunun ardından kolay destek talebi oluşturma kaydı alınıyor. Hangi müşteriden ne kadar destek talebi geldiği, taleplerle hangi temsilcinin ilgilendiği, çözümün ne kadar sürede verildiği ya da ne zamana kadar çözüleceği bilgilerine dair ölçümlemeler yapılmasına fırsat veriyoruz. Bunun yanında, müşteriler “Sıkça Sorulan Sorular” bölümünden destek taleplerine yönelik çözüm önerilerine de ulaşabilir hale geldi. “Sıkça Sorulan Sorular” bölümünde oldukça detaylı bilgiler yer alıyor. Müşteri aradığı sorunun doyurucu cevaplarını bu bölümde rahatlıkla bulabilir.
Firma için özel bir ekran tasarladık. Bu ekran üzerinden müşteri temsilcisinin hangi talepler üzerinde çalıştığı, hangi gruptan ne kadar çözüm oluşturulduğu gibi bilgilere ulaşmak mümkün. Bu ekran çeşitli grafik ve rakamlarla da destekleniyor. Müşterilerden gelen geri bildirimler de görüntülenebiliyor. SLA süresi ve talepler de bu ekran üzerinde yer alıyor. Ekipler arasındaki iş paylaşım durumu ve üretilen çözümler de incelenebiliyor. Bir destek talebi çözüme ulaştırıldığında müşteriler puan verebiliyorlar. Bu sayede müşteri memnuniyeti de ölçülebiliyor.
Luca Yazılım’ın sosyal medya hesapları Freshdesk sayesinde birbirine bağlandı. Bu hesaplara gelen bildirimler ortak bir havuzda toplanıyor. Firmaya özel bir forum sistemi de oluşturduk. Bu forum sisteminde müşteriler birbirleriyle iletişime geçebiliyor. Forum sisteminde otomatik cevaplama robotları da bulunuyor. Destek taleplerine bu otomatik robotlar da cevap verebiliyor. Firmanın matematiksel analizlere erişebilmesine de destek sunduk. Faturalar, çözülmüş ya da devredilmiş destek talepleri, müşteri temsilcilerinin performanslarını içeren haftalık raporlar alınabiliyor. Freshchat, Freshcaller, e-posta, forum, sosyal medya, sohbet ve widgetle entegre biçimde çalışabiliyor. Firmanızın müşteri yönetim, çalışma ve raporlama süreçleriyle ilgili profesyonel bir desteğe ihtiyaç duyuyorsanız sizleri çözüm önerilerimizle tanışmaya davet ediyoruz.