Müşteri : Tekfen Holding / Tekfen Gayrimenkul – Hep İstanbul Projesi
Tarih: 2020
Hizmetler
- Freshchat kurulumu yapıldı.
- WhatsApp mesaj entegrasyonu yapıldı.
- Facebook mesaj entegrasyonu yapıldı.
- Web Site mesaj entegrasyonu yapıldı.
- WhatsApp Business özelliklerinin etkin kullanımı için özel şablon (template) hazırlandı.
- WhatsApp Business hesabı özellikleri aktif edildi.
Website: hepistanbul.com.tr
Durum Tespiti
Entegrasyonlar
Favori Özellikler
Firma Hakkında
Tekfen Gayrimenkul, kurulduğu günden beri sektörün ihtiyaçlarına cevap veren nitelikli projeleri yenilikçi fikirlerle birleştirerek sunan şirketler grubudur. Uluslararası standartlara uygun olarak güvenli, çevre dostu, fonksiyonel tasarımlarıyla marka değerini yükselten özgün çalışmalara imza atar. İnşaat sektöründeki tecrübesini kaliteli projelerle gösteren firma, her zaman daha iyisi için çalışarak müşteri memnuniyeti çıtasını yükselten markalardan biridir. Faaliyet gösterdiği alan teknik olduğu kadar insan ilişkileriyle de birebir ilgilidir. Müşterileriyle doğru ve etkin iletişim için dijital altyapı edinmek isteyen firma bizimle iletişime geçerek sistematik bir düzen sağladı.
Proje Hakkında
Tekfen Gayrimenkul, emlak sektörünün dinamiklerine göre hareket etmek için müşteriler ile birebir iletişim kurmak zorundadır. Bugüne kadar her temsilcinin özel hattı üzerinden ayrı ayrı görüştüğü müşteriler, tek bir numara altında toplandı. Müşteri havuzu dediğimiz bu data, iletişimle ilgili her türlü veriyi güvenli şekilde ve kategorize halde toplayabiliyor.
Freshchat, tek bir yazılım üzerinden birden fazla platformun iletişimini yönetebileceğiniz ortak havuz sisteminin genel adıdır. Müşterilerle diyaloğun başlangıç aşamasından son aşamasına kadar yapay zeka ile hareket eder. Projenin web sitesine yerleştirilen akıllı chat botu, Advance Auto Motion uygulamasını kullanır. Misafirin IP bilgileri üzerinden lokasyonu belirler. Türkiye ve benzeri konumlardan gelen misafirlere KVKK (Kişisel Verilerin Korunma Kanunu) metnini gösterir. Yazışma başladığı anda Arapça, Türkçe ve İngilizce yazıyı okuyarak öncelikle dili algılar ve karşılama için selamlar. Misafirin sitede gezindiği süre içerisinde veya tekrar ziyaret ettiği zamanlarda chat ikonu kendi dilinde gösterilir. Site misafiri KVKK metnini onaylarsa, aynı dili bilen temsilciye otomatik olarak atama yapar. Onay alınmazsa yazışma penceresi kapanır. 24 saat boyunca dönüş sağlanamazsa, otomatik şablon mesaj devreye girerek müşteriyi konuşmaya davet eder. Ayrıca sitede gezinen misafirlere periyodik olarak tetikleme mesajları gösterilir. Herhangi bir butona tıklanmasa da “Bugün size %20 indirim’’ gibi genel ya da proje bazlı kampanyalar iletilir. Akıllı Chat robotu, misafirlerinizin size iletmek istediği .jpg veya .pdf gibi formatlardaki dosyaları iletmesine de izin verir. Zengin smile ikonları ile kendilerini rahat şekilde ifade etmelerine olanak tanır. Temsilcinin kaç dakika içinde yanıt vereceğini bildirerek zaman yönetimini etkin kullanır. Yanıt beklerken başka sayfalarda gezinmeyi mümkün kılmak için bildirimler kullanılır. Chat penceresi içinde misafire bildirimleri açmak isteyip istemediği sorulur. Onaylarsa sesli ve dinamik renklerle yeni mesajların bildirimi yapılır.
Temsilcilerin ve akıllı botların iletişim kurduğu misafirlere verilen hizmetin kalitesini ölçebilmek için 3 ayrı dilde anket yapılabilir. Misafirler, yaptıkları görüşmeyle ilgili hem puan verebilir hem de yorum yazabilir. Bu raporlar sayesinde ay sonunda ne kadar olumlu dönüş sağlandığı, hangi temsilcilerin randımanlı çalıştığı, yaşanan olumsuz bir durum varsa konunun detayları nedir gibi çeşitli veriler analiz edilebilir.
Freshchat uygulamasının etiketleme sistemi, iç departmanların hızlı ve etkin şekilde çalışmasını kolaylaştırır. Web sitesindeki chat bot karşılama sayfasında mesajın hangi birime iletileceği misafir tarafından belirlenebilir. Misafir tarafından etiketlenmeyen veya belirtilmeyen konu mesajları, temsilciler tarafından etiketlenerek dataya kaydedilebilir. Mesai saati dışında kalan zamanlarda misafirlere gerekli açıklama chatbot tarafından yapılır ve otomatik yönlendirmeler devam eder. İlk iş saatinde ilgili birimlerin mesajları öncelikli olarak iletilir.
WhatsApp Business profilinde yeşil tik sahibi olan markanın çeşitli bilgileri görülebilir. Website adresi, ulaşım adresi, iletişim hatları ve elektronik posta adresleri gibi birçok veri doğrulanmış hesap güvenilirliğini taşır. Duyuru ya da kampanya gibi toplu mesaj iletimi yapıldığında karşı tarafın tereddüt etmeden mesajı açıp okumasını ve marka takibi yapmasını sağlayan yeşil tik sayesinde etkileşim her zaman aktif tutulabilir.
Mobil uygulama desteği ile her yerden yönetilebilen Freshchat uygulaması, tüm yazışmaları ölçerek performans değerlendirmesi yapmaya imkan sağladı. Temsilci bazında, proje bazında, konu veya departman bazında olumlu ya da olumsuz durumlara anında müdahale edilebiliyor. Facebook, Web Chat ve WhatsApp üzerinden gelen mesajların tek bir havuzda toplanması, yanıtlanırken aynı kanaldan geri dönmesi, müşterilere rahatlık ve güven sağlıyor.
Daha ileri müşteri yönetim sistemine ihtiyaç duyuyor ve geniş kapsamlı kampanyalar düzenliyorsanız, profesyonel CRM uygulamalarımız için uzmanlarımıza danışabilir, şirketiniz için en iyi dijital altyapıyı zahmetsizce kurabilirsiniz.