Durum Tespiti
Geliştirmeler
Favori Özellikler
Firma Hakkında
Sosyopix; özenle çektiğin, sosyal medyada paylaştığın, telefonunda ya da bilgisayarında sakladığın fotoğraflarla sana ve sevdiklerine özel farklı temalarda ürünler hazırlayan, bunları adresine teslim kargo ile ulaştıran bir servistir.
Sosyopix kullanıcılarının severek paylaştığı ve birçok anlam yüklediği o güzel fotoğrafları istediği zaman yanında hissetmesi için özel çalışmalar yapıyorlar. Sosyopix’e göre hediyeler sadece özel günlerde verilmek için değil, her günü özelleştirmek için varlar. Sosyopix’li hediyeler mutluluk ise tartışılmaz. Bu hediyeler sahibinden izler taşıyıp, onun anılarından oluşunca da ne oluyor? %100 Mutluluk oluyor. Sosyopix’ler hem kullanıcılarımızda hem de sevdiklerinde heyecan ve mutluluğa sebep oluyor.
Proje Hakkında
Sosyopix’in en önemli birimlerden biri müşteri ilişkileri. Adı ‘müşteri ilişkileri’ olsa da Sosyopix’i kullananlara müşteri demek yerine kullanıcı demeyi doğru buluyorlar. Her biri Sosyopix’in severek yaptığı işin ve yaratmak istediği mutluluğun bir parçası oluyorlar. Öyle ki ‘Sosyopix sevgilimden ayrıldım çok üzgünüm, sizce ne yapmalıyım’ diye yazan o kadar çok kullanıcı oluyor ki! Onlarla bu kadar iç içe, arkadaş gibi konuşabilmek çok sıra dışı güzellikte olmalı.
Zaman geçtikçe hem sosyal medya hem telefon hem de mail üzerinden gelen bilgi isteği, talepler, teşekkür ve önerilerin artması; bu bilgilerin kayıt altına alınması gerekliliğini doğurdu. Bu bilgilerin raporlanması ve CRM analizlerinin doğruluğu da Sosyopix için çok çok önemli hale geldi. Çünkü ne kadar iyi analiz raporları olursa o kadar iyi hizmet kaliteleri artar diye düşündük. Bu departman Sosyopix için böylesine önemliyken de PeraNet ekibi Freshwork’ü kullanarak iş yükümüzü oldukça hafifletti.
Freshworks ile tanıştıktan sonra birlikte Sosyopix’e uygun en iyi çözümleri belirledik. Freshdesk ile başladık, akabinde sosyal medya ve mail entegrasyonunu gerçekleştirip gelen mailleri kategorize ettik. Bu kategorizasyon bize geliştirmemiz gereken kısımları gösterdi ve oralara hemen gerekli müdahaleleri yapabildik. Sosyopix ekibi arasındaki yazılı görüşmeler için Freshconnect kullanmaya başladı, böylece bütün konuşmaları tek ekran üzerinde kolayca yapılır hale geldi. Sonrasında da Freshchat’le birlikte kullanıcılarının Sosyopix’e anında ulaşabildikleri canlı sohbet hizmetimizi Freshworks aracılığıyla aktif hale getirdik.
Kullanıcılarının ve sevdiklerinin en güzel anlarını hazırlayıp kullanıcılarına ulaştırmak için hizmet veriyor ama Sosypix ekibi Freshchat’te elektrik faturası nasıl ödenir onu bile tarif etti!
Raporlama ve analizlerinin otomatik olarak CRM sisteminde oluşması, her kullanıcının Sosyopix’e ulaşma sebeplerine göre kategorize edebiliyor olmak, eksiklerini anında bulabilmelerine olanak sağlaması ve rahat kullanımı ile Freshworks hizmetlerinin bütün şirketler için bir ayrıcalık olduğunu düşünüyorlar. Ayrıca zamandan tasarruf ediyor ve iş düzenini tek bir panel üzerinden sağlayabiliyorlar. Freshworks’ün Türkiye’de ki ilk müşterisinin Sosyopix olmasından dolayı ayrıca büyük bir mutluluk duyuyoruz.