Müşteri : Setre
Tarih: 2020
Hizmetler
- Satış Süreçlerinin Dijitalleşmesi
- Müşteri Yönetim Süreçlerinin Dijitalleşmesi
Website: setre.com
Durum Tespiti
Geliştirmeler
Favori Özellikler
Firma Hakkında
1970’ten beri kadın giyim sektöründe faaliyet gösteren Setre, sektörün önemli markalarından olarak e-ticarette de aktif bir varlık sürdürmekte.
Proje Hakkında
1970’ten beri sektörün öncü markalarından olan Setre, müşterilerine destek olmada bazı teknik engellere sahipti. Firmanın sahip olduğu tek bir Whatsapp kanalı oradaki çalışan bir kişi tarafından yönetiliyordu. Bu kişi olmadığı zaman, müşterilere cevap vermek zorlaşıyordu. Bu da iletişimde aksaklık demekti. Bu ve benzeri sebeplerle firma Peranet uzmanlarına başvurmaya karar verdi.
Freshchat Whatsapp Entegrasyonu, bu sorunlardan ilkine çözüm yarattı. Bu entegrasyonla Whatsapp hesabı birden fazla kişinin yönetimine uygun hale geldi. Ayrıca Freshchat’in yapısı gereği, Whatsapp, Facebook ve web’den gelen bütün mesajlar tek pencerede bütün müşteri temsilcileri tarafından görüntülenebilir oldu. Böylece müşterilerle olan iletişim bağı daha sağlam olup süreklilik kazandı. Ayrıca müşterilere cevap vermek, verilen cevapları takip etmek daha da kolaylaştı.
Bir diğer problem de vardiyalı çalışma düzeninden dolayı müşterilerle iletişimin kesintiye uğramasıydı. Freshchat Atama kurallarıyla bu soruna çare bulmak için, vardiyalı çalışma sistemine göre atama kuralları oluşturuldu. Örneğin bir müşteri Whatsapp veya başka bir kanal üzerinden istekte bulunduğu sırada, gelen mesajın hangi müşteri temsilcisi görevdeyse otomatik olarak ona atanması sağlandı. Ayrıca Freshchat İletişim Formu sayesinde, müşterilerin iletişim bilgilerini almada büyük kolaylık sağlandı.
Müşteri destek süreçlerini iyileştirebilmek adına, website üzerine birden fazla yabancı dili destekleyen chat ikonu yerleştirildi. Böylece Türk ve yabancı müşterilerin hepsine birden destek hizmeti sağlandı. SSS (Sık Sorulan Sorular) kısmı da bu Webchat’in içinde tek bir ekrana yerleştirildi. Böylece müşterilerin bir temsilciyle temasa geçmek zorunda kalmadan, yaşadığı problem eğer yaygın bir problemse, kendi kendine bu kısımdan çözüm bulabilmesi sağlandı. Bütün bu gelişmeler Müşteri Destek sürecini hızlandırıp daha verimli hale getirdi.
Setre, tüm bu gelişmeler sayesinde, var olan şirket imajını daha da güçlendirerek tüketiciler arasındaki yerini sağlamlaştırabildi ve müşterilerine daha iyi bir destek süreci sunabildi. Eğer siz de daha iyi müşteri destek süreçleri ve daha doğru bir iletişim süreci hayal ediyorsanız, Peranet bünyesindeki Freshworks uzmanlarımızdan yardım almak için buraya tıklayabilirsiniz.