Müşteri : İz Teknoloji Servisi
Tarih: 2020
Hizmetler
-
- Satış Süreçlerinin Dijitalleşmesi
- Müşteri Yönetim Süreçlerinin Dijitalleşmesi
- Proje Yönetim Süreçlerinin Dijitalleşmesi
Website: izteknoloji.com.tr
Durum Tespiti
Geliştirmeler
Favori Özellikler
Firma Hakkında
İz Teknoloji Servisi, 30 yıllık tecrübeye dayanan anlayışıyla tüketicilere ve markalara teknolojik destek veren bir teknik servis firmasıdır.
Proje Hakkında
Firma bizimle çalışmaya başlamadan önce düzgün bir CRM sistemlerine sahip değildi ve müşterileri takip ve kayıt edebilecekleri bir sistemleri yoktu; bu da müşterilerini her zaman ön plana alan İZ Teknoloji Servisi’nin hizmetine gölge düşürüyordu. Zoho CRM ile bu sorununa çözüm bulduğumuz firma, saat gibi işleyen bir CRM sistemi de dahil olmak üzere birçok konuda çözüme ulaştı.
İz Teknoloji firması için müşteriler her zaman ön plandadır. Fakat yapılarına uygun bir CRM sistemine sahip değildi ve müşterilerini takip edip yönetebilecekleri bir yapıları bulunmuyordu. Peranet bu sorunlarına Zoho CRM ile çözüm buldu. Zoho CRM sayesinde uluslararası bir sistemde müşterilerini yönetecekleri ve takip edecekleri, aynı zamanda sistemin sunduğu özellikler sayesinde şirketlerine özel bir yapıları olacaktı.
Sektörde yenilik ve tecrübenin timsali olan İz Teknoloji Servisi, Peranet uzmanlarının tavsiyesiyle Zoho CRM’yi kullanmaya başladıktan sonra tüm iletişim kanallarından gelen müşterilerle ilgili her türlü etkinliğin takibini tek bir platformdan yapabilir hale geldi. Ayrıca Zoho CRM’deki Satış Fırsatları kısmından edinilen bilgilerle, bu müşterilere ne kadarlık satış yapılabildiği takip edilebilir hale geldi.
Kurumsal bir firma olmanın en önemli unsurlarından biri olan satış sürecindeki iletişimin eski moda olması, İz Teknoloji Servisi’nin diğer eksiklerinden biriydi. Bu nedenle Peranet uzmanları firma için web ortamında antetli teklif şablonları hazırlayıp müşterilere mail üzerinden teklif yapılabilmesini sağladılar. Böylece teklif aşamasında dijitalleşmenin rolünden yararlanıldı.
Bunun dışında firmaya satıştan müşteri yönetimine birçok alanda yarar sağlayacak bir gelişme olarak, Zoho Sales IQ sayesinde müşterilerin web sitesinde ne kadar zaman geçirdikleri ölçülmeye başlandı. Ayrıca yine aynı uygulamayla, web sitesine canlı bir chat ikonu kondu ve müşteri ve müşteri adaylarının müşteri temsilcileriyle canlı sohbet edebilmesi sağlandı. Bu şekilde İZ Teknoloji Servisi daha ulaşılabilir olma amacını gerçekleştirmiş oldu.
Müşteri yönetimine gelince, Zoho Social’dan bahsetmemek olmaz. Zoho Social sayesinde İz’in tüm sosyal medyasında müşterilerle olan etkileşim (yorum, beğeni, şikayet ve övgüler) somut ve anında olarak takip edilebilir hale geldi. Bu noktada gerektiğinde Zoho Analytics’in özelliklerinden de yararlanılarak, müşterilerle ilgili etkinliklerin detaylı olarak rapora dökülmesi ve bu şekilde analizlerle takibi, satış ve proje takımlarının performans ölçümleri de sağlandı.
Zoho CRM de İz Teknoloji firmasına özel oluşturulan İş Emri modülünde aşamalar değişince bayi elemanını ve müşteriyi bilgilendiren bir SMS sistemi kuruldu. SMS içerisinde müşterinin CRM de var olan bilgilerinden yararlanıldı. Bu sayede müşterinin ve bayinin hangi aşamada olduklarını güncel bir şekilde görmek kolay hale geldi. SMS çalışmaları alt yapısı İz Teknoloji firmasının daha önce kullandığı, manuel yolladıkları sms altyapısı ile entegrasyon yapılarak sağlanmıştır. Sadece mail üzerinden değil aynı zamanda telefona sms ileterek firmanın takip işlemlerini en basit haline indirgemişlerdir.
İz Teknoloji kendi şirket elemanları dışında bayi sistemlerine de sahiptir. Tam bu aşamada Zoho CRM’nin çözüm bulduğu bir konu olan Müşteri Portalı işe yarayacaktır. Portal yetkilendirmesi sayesinde, her bayiye sadece kendi müşterilerini görüp kendi kayıtlarını girebilecekleri bir ekran oluşturulmuştur. Bu sayede Zoho CRM içerisinden bayilerin kayıtları güncel bir şekilde takip edilebilir hale gelmiştir.
Bu şekilde Zoho ürünlerinden ve Peranet’in engin bilgisinden yararlanan İZ Teknoloji Servisi, Satış Süreçleri, Müşteri ve Proje Yönetimi ve daha birçok alanda başarısını katlayarak arttırmış ve gerekli değişiklikleri yapmış oldu. Eğer siz de kendi firmanızın süreçlerinde gerekli değişiklikleri yapmak ve kurumsallığınıza değer katmak istiyorsanız Zoho uzmanlarımızdan oluşan ekibimiz bir tık uzağınızda.