Müşteri : Emlak Konut

Tarih: 2020

Hizmetler: Satış Süreçlerinin Dijitalleştirilmesi

Website: emlakkonut.com.tr

Durum Tespiti

  • 15 kişilik satış ekibi tek bir WhatsApp numarasından gelen yazışmaları yönetmekte zorlanıyordu
  • Whatsapp’ı bir kişi mobil olarak, diğer kişi ekrandan kullanıyordu
  • Bütün Whatsapp yazışmalarını toplamda 2 kişi yapmak zorunda kalıyordu
  • Emlak Konut çalışanları daha önce Whatsapp kişisel ve whatsapp business kullanımlarında sıkıntılar yaşamıştı
  • Whatsapp API üzerinden farklı çözümler denemiş fakat memnun kalmamışlardı
  • Müşterimiz, Whatsapp API tarafında destek almakta zorlanmaktaydı.

Geliştirmeler

  • Freshchat’in Whatsapp API’yle entegrasyonu yapıldı
  • Whatsapp dan gelen yazışmalara 15 kişilik ekibin mobilden ve masaüstünden aynı anda erişip cevap verebilmesi sağlandı
  • Freshchat mobil uygulaması ile ofis dışından bile yazışmaları yönetebilmeleri sağlandı
  • Facebook Messenger Freshchat ile bağlandı
  • Gelen yazışmaların dillere göre ayrıştırılarak kullanıcılara atanması sağlandı
  • Yazışmaların tarihçesinin tutulması ve bütün ekibin yazışmaları kontrol edebilmesi sağlandı

Favori Özellikler

  • Freshchat – Whatsapp entegrasyonu
  • Freshchat mobil uygulaması (ios ve android)
  • Facebook Messenger’ın entegrasyonu
  • Mesajların dillerine göre çalışanlara otomatik atanması

Firma Hakkında

Kurulduğu 1953 yılından beri Türkiye’nin kentleşmesine öncülük eden, insanların yaşam kalitesini yükselten inşaat alanının köklü markası Emlak Konut kurumsal vizyon olarak insan hayatına konfor katacak, çevreye duyarlı, modern kentler kurmayı belirlemiştir. Bu temel amaçla birlikte Emlak Konut, sektörüne pek çok yenilik getiren uygulamaların mimarı olmuştur. Emlak Konut kuruluşundan beri artan ivmesi, insan odaklı kurum felsefesi ve geldiği noktadaki konumu itibariyle yarınlara güçlü adımlarla yürüyor. Bu ülkenin gururla anılacak, küresel oyuncusu olma hedefine her geçen gün biraz daha yaklaşıyor.

Proje Hakkında

50 yılı aşkın süredir sektörde olan ve müşterilerinin güvenini kazanmış köklü emlak şirketi Emlak Konut, yabancı müşterilerine destek olma konusunda sıkıntı yaşıyordu. Yurtdışı müşterileriyle yapılan Whatsapp yazışmalarını mobil ve bilgisayardan olmak üzere yalnızca 2 kişi yönlendirebiliyordu. Müşteri hizmetleri konusundaki bu büyük eksiklik, iş yapmadaki verimliliğe ket vuruyordu. Bu sorunun çözümü için Emlak Konut, şirketimizin danışmanlık hizmetinden yararlanmaya karar verdi.

Firmamızın danışmanlığında, Freshworks’ün ürünlerinden biri olan Freshchat’in Whatsapp ile entegrasyonu yapıldı. Böylece yabancı müşterilerin Whatsapp’tan, Facebook Messenger’dan yolladığı mesajlarla Emlak Konut websitesi üzerinden gelen mesaj ve istekler bir arayüzde görüntülenebilir hale geldi. Ayrıca bu sitelerden gelen mesajlar öncesinde firmadaki yalnızca 2 çalışanın kontrolünden geçiyordu, bu sayede bu mesajlar ekipteki 15 kişi tarafından aynı anda görüntülenebilir, yönetilebilir hale geldi.

İşin daha keyifli tarafı ise Freshchat mobil uygulaması ile ofis dışından bile yazışmaların yönetilebilir hale gelmesiydi. Böylece Emlak Konut; Facebook Messenger, Whatsapp ve websitesi üzerinden gelen yabancı müşteri taleplerine her an yanıt verebilir duruma geldi. Ayrıca Freshchat’in özgün yapısı sayesinde, yazışmaların tarihçesinin tutulması ve bütün ekibin yazışmaları kontrol edebilmesi sağlandı.

Dillerine göre mesajlar doğru kullanıcı yani doğru çalışanlara atandı, böylece farklı dillerden mesajlara doğru kişilerin cevap verebilmesi sağlandı.

Müşterilerini memnun etmeye öncelik veren ve onlar için her an ulaşılabilir olmayı hedefleyen Emlak Konut çalışanları, bütün bu çözümleri Freshchat ile sağlamış ve işlerin işleyişini hızlandırmış oldu. Siz de işletmenizin Whatsapp’ına gelen mesajları birden fazla kullanıcının mobil durumdayken bile yönetebilmesini istiyorsanız bizimle buradan iletişime geçebilirsiniz.