Müşteri : Cyberwise
Tarih: 2023
Hizmetler:
- Zoho CRM kurulumu, Zoho Desk kurulumu, Zoho Analytics kurulumu ve bunların birbiriyle olan entegrasyonu kuruldu.
- Zoho Analytics + CRM + Desk + Projects bağlantısı yapıldı.
- Müşteri satış ve teklif dataları Zoho CRM’e taşındı .
- Zoho Analytics- Zoho CRM entegrasyonu kuruldu.
- CRM’i ilgilendiren tüm raporlar Zoho Analytics’de tasarlandı ve ekibe otomatik mail gönderilmesi sağlandı.
- Müşteri taleplerinin tek bir ortamda toplanmasına imkan sağlandı.
- ERP ile muhasebe-fatura entegrasyonu sağlandı.
Website: https://www.cyberwise.com.tr/
Entegrasyonlar
Firma Hakkında
Türkiye’nin lider, bölgenin önde gelen siber güvenlik markası Cyberwise, siber tehditlere karşı bir adım önde olmak isteyen şirketlere, danışmanlık, ürün satışı, teknik destek ve yönetilen hizmetler alanlarındaki çözümlerin tamamını kapsayan “Tek Adres” iş modeliyle hizmet sunmaktadır. Avrupa’nın en prestijli sertifikasyonlarından CREST akreditasyonu olan Cyberwise, siber güvenlik alanında kapsamlı bir yaklaşım benimseyerek, BT, OT ve Siber Fiziksel Sistemleri (CPS) içeren bütünsel bir siber güvenlik anlayışı ve alanında uzman ekipleriyle hizmet vermektedir. Cyberwise’ın, İstanbul ve Ankara’nın yanı sıra, Dubai ve Hollanda’da da ofisleri bulunmaktadır. 3 ülkede görev yapan 300’ün üzerinde çalışanı, 750’den fazla kurumsal müşteriye hizmet sağlamaktadır.
Proje Hakkında
Cyberwise, satışlarını takip etmek için farklı bir CRM kullanıyordu. Ancak, geliştirmelerin zor ve maliyetli olması ve raporlamanın zorluğu nedeniyle daha kullanıcı dostu bir ürün arayışına girdi.
Bu proje ile Zoho CRM, Zoho Desk, Zoho Projects, Zoho Analytics ve ERP entegrasyonuyla farklı veri kaynaklarının raporları tek bir rapor ekranında hızlı ve doğru bir şekilde alınabilmektedir.
Geliştirmeler:
Zoho CRM uygulaması ile birlikte tüm müşterilerin yönetimi, satışları ve yenilemeleri aynı platform üzerinden sağlanmaktadır. Karlılık ve fatura takipleri ERP uygulamasıyla entegre olup, fatura kesim zamanı geldiğinde ERP fatura kesim emri iletilmektedir. Müşteri ürün bazlı raporlar ve karlılık raporları yöneticilere haftalık olarak otomatik gönderilmektedir.
Zoho Desk devreye alındı ve destek talepleri sistem üzerinden takip edilmeye başlandı.
SLA Takip Yapısı Zoho Desk üzerine kuruldu ve talepler Zoho Desk üzerinden takip edilmeye başlandı. Ticket yapısı teknik personellere ve Bu bazlı, hangi müşteride ne kadar açık talep var ve müşteri memnuniyet oranı gibi bilgiler sistem üzerinden görülebilir hale geldi.
Zoho Analytics ile Zoho Desk ve Zoho CRM içindeki tüm modüllerle ilgili çeşitli raporlar ve detaylar alınabilmekte, müşteriye ait sözleşme ve bu sözleşmelerin bitiş tarihleri nelerdir, satış raporları, zaman kayıtları ve daha birçok detaylı rapor ve analiz çıkarılabilmektedir. Zoho Desk ve Zoho CRM entegrasyonu ile istenilen modülden istenilen ayrıntıda rapor ve analiz alınabilir.
Zoho ile ERP muhasebe sistemi entegre edilerek, satışı yapılan ürünlerin fatura bilgileri otomatik olarak ERP Sistemine aktarılmakta ve cari bilgileri de CRM’i sürekli olarak güncellemektedir. Böylece CRM ve ERP arasında köprü, bu entegrasyonla sağlanmıştır.
Zoho kullanarak yapılan geliştirmeler; müşteri adaylarının otomatik sisteme düşmesi, müşteri bağlantılarının takibi, karlılık analizleri, fatura takibi, destek taleplerinin sistem üzerinden izlenmesi, talep takip sistemi ve müşteri entegrasyonu gibi işleri kolaylaştıran ve farklılaştıran uygulamalardır.