Müşteri : CARISMA EMLAK

Tarih: 2017

Hizmetler: Pazarlama Süreçlerinin Dijitalleştirilmesi

Website: carismaemlak.com

 

Durum Tespiti

  • Pazarlama dokümanlarının manuel olarak hazırlanmasından kaynaklanan yavaşlık
  • Pazarlama dokümanlarındaki gayrimenkullerin güncel portföyden farklı olması
  • CRM ve diğer kanallardaki veri mükerrerliği
  • Portföy bülteninin manuel olarak hazırlanmasından kaynaklanan yavaşlık
  • Kurumsal e-mail altyapısında yaşanan sorunlar
  • Pazarlama e-postalarının manuel olarak gönderilmesinden doğan sorunlar.

Geliştirmeler

  • CRM sistemi ile entegre pazarlama dokümanlarının oluşturulması
  • CRM sistemi ile entegre portföy bülteninin oluşturulması
  • CRM sistemi ile entegre portföy bülteninin oluşturulması
  • Kurumsal e-mail altyapısının CRM ile entegrasyonu
  • CRM sistemine kaydolan müşterilere otomatik tanıtım sms ve e-postalarının gönderilmesi
  • Çifte verilerin tespit edilip temizlenmesi

Favori Özellikler

  • CRM sistemi ile entegre e-mail altyapısı
  • Pazarlama dokümanları için şablonlar
  • Portföy bülteni için şablon
  • İş akışlarına bağlı sms ve e-posta gönderimi
  • Çifte kayıtları bul ve birleştir özelliği

Firma Hakkında

Carisma Emlak 1997 den günümüze Her biri alanlarında uzman profesyonel kadrosuyla, kalite algısını katlayarak hizmetlerini sürdürmektedir. Başta Ataköy projeleri ve kısımları olmak üzere; Basın Ekspres üzerindeki projelerde de aynı hizmet anlayışını benimseyen firmamız, kaliteli ve güvenli bir süreç oluşturma esaslı çalışmalarını devam ettirmektedir.

Misyonu Ataköy bölgesinde müşteri memnuniyeti odaklı, ayrıcalıklı ve yenilikçi hizmet anlayışı ile sektör liderliğini korumak olan Carisma Emlak, özellikle satış ve pazarlama süreçlerini dijitalleştirerek sektörde ön plana çıkmaktadır.

Proje Hakkında

Satış ve operasyon süreçlerini Zoho CRM üzerinden takip eden Carisma Emlak müşterilerini ve gayrimenkullerini CRM sistemi üzerinde tutmaktadır.

Pazarlama konusunda rakiplerinden oldukça öne çıkan carisma emlak ekibinin her müşterisi için düzenli olarak yaptığı bazı pazarlama dokümanları ve sektör bilgilendirmesi için kullandığı bir portföy bülteni mevcut. Bu noktada CRM sistemindeki bilgiler ile söz konusu pazarlama dokümanlarının hazırlanması manuel olarak ekip tarafından yapılan bir işlemdi. Söz konusu süreç bazı veri hatalarına neden olabiliyor ve aynı zamanda işleyişi oldukça yavaştı.

Tanıtım kartı, özellikler kartı ve bülten olarak adlandırılan 3 ayrı pazarlama dokümanının CRM sistemindeki bilgileri kullanarak dijital ortamda oluşturulabilmesi sağlandı. Böylece söz konusu dokümanların CRM sistemi içerisinden güncel bilgiler ile daha hızlı ve pratik oluşturulması sağlandı.

Kurumsal e-posta altyapısı bulut olmayan bir sistemde ve günümüz ihtiyaçlarını karşılamayan bir altyapıda kullanılmaktaydı. Kurumsal e-posta altyapısının Zoho maile taşınması sağlandı. böylece günümüzün en gelişmiş teknolojilerinden birine sahip bulut tabanlı bir e-posta sistemine geçilmiş oldu. Aynı zamanda CRM ile entegre çalışması sağlanan e-posta altyapısı müşteri bilgileri ve e-mailleri aynı ekranda görünmesini sağlamıştır.

Pazarlama dokümanlarının oluşturulmasını otomasyona kavuşturan Carisma Emlak sms ve e-posta kampanyalarını da otomasyona kavuşturmak istemekteydi. Bu noktada CRM sistemi içerisine kaydedilen kişilere hoş geldiniz jingle ve videosunu içeren smsler ve e-postalar iş akışlarına bağlı olarak gönderilmesi sağlandı.

CRM sistemi içerisinde mükerrer kayıtlar tespit edildi ve tekilleştirildi. Güncel olmayan kayıtlar ise ekip tarafından güncelleştirilmesi sağlandı.