Müşteri : Arsol Dijital

Tarih: 2021

Website: arsoldijital.com

Durum Tespiti

  • Arsol Dijital’in müşterilerinden 2 doktorun 2 ayrı WhatsApp hattı 2 ayrı kullanıcı tarafından düzensiz bir şekilde yönetiliyordu.
  • Herhangi bir takip mekanizması yoktu.
  • Whatsapp’ta konuşmaların yedeklemesi yapılamıyordu.

Geliştirmeler

  • 2 ayrı numarayı tek Freshchat hesabına bağladık.
  • Freshchat Atama kurallarıyla ilgili müşteri temsilcilerine konuşmaların otomatik olarak düşmesi sağlandı.

Firma Hakkında

Arsol Dijital Reklamcılık Şirketi, günümüzde 1.000.000 TL kayıtlı sermayesi, İstanbul’daki 10 uzman personeliyle Marmara Bölgesi’nin önemli dijital pazarlama ajanslarındandır. Arsol Dijital Reklamcılık Ltd. Şti.’nin ana iş alanı dijital pazarlama çözümleri, web tabanlı yazılım ve hazır wordpress tema geliştirme projeleridir. Arsol Dijital bu konularda yüksek kapasitesini sağladığı yüksek müşteri memnuniyetine, azimli çalışmaya ve mühendislerden oluşan teknik ekibine borçludur.

Proje Hakkında

Arsol Dijital ’in dijital pazarlama açısından destek olduğu iki doktorun hastalarla iletişimde kullandığı WhatsApp hatlarında teknik aksaklıklar yaşanıyordu. İki ayrı doktora ait iki ayrı WhatsApp hattı, iki müşteri temsilcisi tarafından düzensiz aralıklarla kontrol ediliyordu. Bu da bu firmanın hastalarla iletişim sürecinde sorun yaşamasına sebep oluyordu. Arsol Dijital bu gibi sorunlara çözüm bulabilmek için, Peranet bünyesindeki uzmanlardan danışmanlık almaya başladı.

Peranet uzmanlarının yaptığı danışmanlıkla, Freshchat- WhatsApp Entegrasyonu sayesinde öncelikle iki ayrı WhatsApp hesabı tek Freshchat hesabına bağlanarak mesajların aynı havuza düşmesi sağlandı. Bu da takibi ve kontrolü daha güçlü hale getirdi. Böylece hastaların attığı mesajların hiçbiri gözden kaçmamış oldu. Ayrıca Freshchat’ in Atama kuralları aracılığıyla, WhatsApp hesaplarına gelen mesajların ilgili müşteri temsilcisine otomatik atanması sağlandı. Böylece iki ayrı doktor için çalışan müşteri temsilcileri kendilerini ilgilendiren mesajı anında görebilir oldular.

Bunun dışında mesajların ölçümlenmesi ve performansın analiz edilmesi kolaylaştı. Öncesinde hastaların WhatsApp hattına gönderdiği mesajlar, müşteri temsilcilerinin telefonlarında kalıyor ve internet ortamına aktarılıp depolanamıyordu. Peranet’ in yaptığı geliştirmelerle, mesajların Freshchat’te depolanıp, daha kolay takip edilebilmesi ayrıca mesajların detaylı raporlarla ölçülebilmesi sağlandı. Freshchat’ in sunduğu raporlar sayesinde hangi müşteri temsilcisinin daha aktif olduğu gibi bilgilere kolayca ulaşılabildi. Bu da ekiplerin performansını ölçmek ve başarıya ulaşmak için önemli bir adım oldu.

Arsol Dijital bu gibi gelişmelerle, Freshworks ürünleri ve Peranet uzmanlarının derin deneyimleri sayesinde kendi müşterilerinin süreçlerini iyileştirmiş oldu.