zoho crm

Freshsales’le Satışlarınızı Hızlandırın!

zoho crm

Müşterilerinizi ve müşteri adaylarınızı daha iyi yönetebileceğiniz çevrimiçi bir sistem arayışındaysanız, Freshsales’i duymuş olmalısınız. Freshsales, Freshworks’ün popüler çevrimiçi bulut tabanlı Müşteri İlişkileri Yönetimi sistemidir. Freshsales’i kullanırsanız, doğru müşteri adaylarını kazanıp müşteriniz olmalarını sağlayabilir ve satışlarınızı arttırabilirsiniz. Eğer siz de böyle bir sistem arayışındaysanız, gelin Freshsales’in avantajlarına birlikte göz atalım.

Freshsales’le Müşteri Adaylarınızı Tanıyın

Freshsales gibi CRM sistemleri müşteri adaylarınızı yönetmek kadar onları daha iyi tanıyabilmeniz için de tasarlanmış sistemlerdir. Freshsales’de müşterileri adaylarınızla ilgili tüm detayları ( konuşma geçmişi, satışlar, firmayla iletişime geçtiği tarihler, ilgili task’lar, randevular) edinip hangi müşteri adaylarının ürün satın almaya daha yatkın olduğunu lead score’larla ölçebilirsiniz. Müşterinizle en son yaptığınız telefon görüşmesi veya mailleşmenin detaylarını bir ekranda inceleyip, onu tanımanın getirdiği avantajla şuanda müşterinizle daha verimli bir görüşme gerçekleştirebilirsiniz.

Freshsales’le Satışları Daha İyi Takip Edin

Freshsales CRM sistemi satışlarınızı takip etmeniz için mükemmel bir araç. Freshsales ile sonuçlanmış veya sonuçlanmamış satışları sıraya koyabilir ve hepsini aynı yerden görüntüleyebilirsiniz. Sistemdeki deal card kısmından ise task ekleyebilir, toplantı organize edebilir, aramalar yapabilir ve mail gönderebilirsiniz.

Frehsales Üzerinden Müşterilerinizi Arayın

Freshsales’in Freshcaller tarafından desteklenen yerleşik telefon özelliği de işletmeler için hayat kurtaran bir özellik. Bu şekilde sabit bir telefona geçiş yapmaya gerek kalmadan Freshsales üzerinden müşteri ve müşteri adaylarını arayabilirsiniz. Ayrıca Freshsales CRM’nin otomatik çağrı kaydı özelliği de mevcut, bu özellikle birlikte hangi müşteri adayıyla hangi telefon görüşmesi yapılmış incelemek oldukça kolay. Ürünün bir diğer özelliği ise gerçekleşmiş çağrılarla ilgili not almaya imkan tanıması, bunların da müşteri adayı profillerine kaydedilebilmesi, böylece bu kişiyle tekrar konuşmanız gerektiğinde gereken bilgiler sistemde hazır bulunuyor.

Bütün bu özellikler doğrultusunda, müşteri ilişkilerinizi yönetmek ve daha çok müşteri kazanmak için Freshsales’ten daha doğru bir CRM sistemi hayal edemiyoruz. Siz de eğer bir CRM sistemi arayışındaysanız ve Freshsales hakkında merak ettikleriniz varsa, buradan uzmanlarımıza danışıp sorularınızı yöneltebilirsiniz. 

  • peranet
  • Zoho
  • Gsuite
  • Danışmanlık
  • CE
  • CX
  • CRM
  • CS