Müşteri adaylarını aramak satış temsilcilerinin yapması gereken en önemli işlerden biri. Bunun yanısıra bu görev, imzalanması gereken belgelerin, gönderilmesi gereken e-postaların ve yapılması gereken satışların yanında epey zaman alan bir iş, öyle ki elinizde telefon sırasıyla müşteri ve müşteri adaylarını aramaya kalksanız bu satış sürecinin verimliliğine ket vuran bir görev haline gelir. Freshsales – Freshcaller entegrasyonu, pek çok sorunun yanında işte bu soruna çözüm olmak için yapılmış bir entegrasyon. Firmalar böylelikle çok uğraşmadan, müşteri ve müşteri adaylarını arayabilirler. Bu entegrasyonun firmalara genel olarak yararları neler, dilerseniz detaylı inceleyelim.

1- Freshsales ile Tek Tıkla Arama Özelliği

İlk olarak entegrasyonun Click2call yani tek tıkla arama özelliğinden bahsedelim. Bu özellik, Freshsales tarafında yenilikçi ve firmaların işini çok kolaylaştıran özelliklerden. Bu özellik sayesinde Freshsales ekranından ayrılmadan, tek tıkla müşteri ve müşteri adaylarını arayabilir ve gelen çağrıları karşılayabilirsiniz. Böylece hem zamandan tasarruf eder hem de müşterileri satışla ilgili kritik anlarda anında arayabilirsiniz.

2- Freshsales ile Müşterilerle Daha Doğru İletişim

Freshsales CRM sisteminde sağlanan müşteriyle iletişim geçmişi sayesinde, müşteri temsilcileriniz onları aramadan önce ne hakkında konuşması gerektiklerini bilirler, ki bu da doğru bir iletişim kurmak için anahtar bir konudur. Ayrıca Freshsales’in Event Tracking özelliğiyle müşteri adaylarının web siteniz ve uygulamanızla nasıl bir etkileşim gösterip en çok hangi sayfalarla ilgilendiklerini eşzamanlı olarak görebilirsiniz. Bu şekilde bu verileri edindikten sonra müşteri adaylarınızla daha doğru bir telefon konuşması gerçekleştirirsiniz.

3- Freshsales ile Telefon Görüşmelerini Kayıt Altına Alıp İnceleyin

Freshcaller’ın CRM üzerinden yapılan ve gelen tüm çağrıları kronolojik olarak kaydetmesi de firmaların özellikle satış departmanlarının en çok işine yarayan özellik. Satış müdürleri bu konuşma kayıtlarını satış ekibinin konuşma becerilerini geliştirmelerine önderlik ederken kullanabilirler. Bu da onlara daha hızlı ve etkili biçimde eğitim vermek demektir.

Freshsales – Freshcaller entegrasyonu sayesinde bu telefon konuşma kayıtlarının müşteri adayının sayfasına otomatik olarak girişi yapılır. Bu da demek oluyor ki, müşteri temsilcileri bir müşteri adayı veya müşterinin sayfasını ziyaret ettiklerinde, o kişiyle yapılmış tüm telefon konuşmalarını kronolojik biçimde inceleyebilirler.  Dememiz o ki Freshsales – Freshcaller Entegrasyonu işletmeler için büyük önem arz etmekte. Özellikle satış temsilcilerinin işini kolaylaştıran bu entegrasyon, satışlara da hız kazandırabilecek birçok özelliğe sahip. Siz de Freshsales – Freshcaller entegrasyonu ve bu entegrasyonun sizin için avantajlarıyla ilgili daha çok bilgi edinmek isterseniz, buradan uzmanlarımıza danışıp dilediğiniz soruyu yöneltebilirsiniz.

En son haberleri e-postanıza alın
Diğer yazılarımız