Müşteri destek hizmetlerinde öncü olan Freshworks ürünü Freshdesk, birleşik kanallardan oluşan bir arayüz kullanmasıyla yani Omnichannel özelliğiyle hem işletmelere ve işletmelerin çalışanlarına, hem de müşterilere daha hızlı ve etkili bir deneyim sunuyor. Siz de bir işletme yöneticisiyseniz ve Freshdesk’in Omnichannel özelliğinin detaylarını, işletmeniz için ne gibi faydalar sağladığını merak ediyorsanız, yazımızın geri kalanı sizin için.

Omnichannel Nedir?

Omni ‘tek’ anlamına gelir ve Omnichannel nedir sorusunun yanıtı: müşterilerin size ulaşabileceği tüm platformların (Whatsapp, Freshcaller, Freshchat, Facebook, telefon) tek kanalda toplanması demektir. Freshdesk’in Omnichannel özelliği, müşterilerin Freshcall, Whatsapp veya o an herhangi bir uygulamadan istedikleri zaman müşteri temsilcilerine ulaşıp, sorularına doğru cevapları alabilmelerini sağlar. Bu özelliğe sahip ürünler, bilgiye anında ve hızlı ulaşmanın önem kazandığı ve müşterilerin kolayca başka bir işletmeye yönelebileceği günümüzde müşteri memnuniyetini kazanma yarışında ve satışları arttırmada öne geçiyorlar. 

Omnichannel Neden Bu Kadar Önemli?

Bu uygulama sadece müşterilere değil aynı zamanda çalışanlara da büyük kolaylık sağlıyor. Omnichannel özelliği olan Freshdesk ürününde müşteri temsilcileri müşterilere aynı kişisel soruları tekrar tekrar sormak zorunda kalmıyorlar, çünkü birden fazla platformda sorulmuş bu soruların yanıtlarını kanaldan kanala geçiş yaparak kolayca görebiliyorlar. Bu şekilde bilginin kanaldan kanala kolayca aktarılabilmesi ve kullanılabilmesi hem müşteri soru ve istekleri için çözüme daha hızlı kavuşturulmasını sağlıyor, hem de müşteri tarafında bir güven hissi sağlıyor. Bu şekilde Omnichannel özelliğine sahip uygulamaların müşteri istek ve mesajlarını eskisinden 2 veya 3 kat hızla çözüme kavuşturabildiğini görüyoruz. İşletmelerle yazışırken anında cevap alıp muhattap bulabilmenin önem kazandığı ve müşterilerin de bu beklentilerle hareket ettiği bu dijital çağda, Omnichannel özelliği işletmelerle müşterilerin arasındaki bağı daha sıkı hale getiren, karşılıklı memnuniyet yaratan müthiş bir uygulama.

Omnichannel ile Müşteriler Kendi Kendilerine Yetebiliyorlar

Freshdesk omnichannel özellikte olmasının bir diğer güzel yanı ise müşterilerin artık bilgi alabilmek için müşteri temsilcilerine veya çağrı merkezlerinde uzun bekleyişlere mecbur olmaması. Freshdesk ile her şeyden önce Freddy YZ isimli yapay zeka botu var ve Freddy’ye bağlı akıllı botlar müşterilerin sorularını anlamak ve onlara doğru şekilde cevap vermek, gerektiğinde müşteri temsilcilerine yönlendirmek için hazır bekliyorlar. Üstelik bu botlar web sitenize kodlama gerektirmeyen basit bir sürecin sonunda kurulabiliyor. 

Bunun dışında Freshdesk ile bilgi bankası, web widget’ları, self-servis kaynakları, sosyal medya desteği, mesajlaşma özellikleriyle de müşterileriniz kendi kendilerine yardım edebilir, bir temsilciyle görüşmeye gerek kalmadan basit sorularının cevaplarını kendileri bulabilirler. Bu özellik hem işletmeniz için, hem müşteriler için sıkıntıların daha hızlı ve daha az eforla sonuca ermesi demek.

Bütün bu saydığımız özellikler sayesinde, eğer siz de Freshdesk kullanıyorsanız modern dünyada avantajlı konumdasınız, çünkü işleri daha hızlı çözüp müşterilerinizi anında memnun edebiliyor, rakiplerinize kaptırmıyorsunuz. Eğer Freshdesk’i henüz kullanmıyor ancak bütün bu avantajlar doğrultusunda bu konu hakkında daha detaylı bilgi almak istiyorsanız da, Freshdesk omnichannel hakkında  buradan bünyemizdeki Freshworks uzmanlarına danışabilirsiniz.

En son haberleri e-postanıza alın
Diğer yazılarımız