freshworks

Freshdesk Linked Tickets’la Daha Hızlı Kriz Yönetimine Evet!

freshworks

Kurumsal bir şirket olarak, örneğin internet sitenizde bir sorun olduğunu ve bununla ilgili sitenizi kullanan müşterilerinizden bir sürü mesaj aldığınızı hayal edin. Bütün müşteri temsilcileri bu mesajlarla ayrı ayrı başa çıkmaya çalışacak, beş tane temsilciniz varsa beşi de ne olduğunu öğrenmek ve müşterilere doğru bilgi vermek için ayrı zaman harcayacaktır. Bu da gereğinden fazla zaman ve efor demektir. Bu tarz durumlarda süreci bir tıkla nasıl daha iyi yönetebileceğinizi bilmek ister miydiniz? Cevabınız evetse, yazımızın devamında anlatacaklarımızla muhtemelen ilgileniyorsunuz.

Öyleyse, size biraz Freshdesk Mint’in yeni özelliği Linked Tickets’tan bahsetmek istiyoruz. Bildiğiniz gibi Freshdesk’te, müşterilerden gelen istek ve şikayetler ticket adı verilen mesajlar olarak sistemde depolanır. Yeni Linked Tickets özelliğiyle ise yukarıda bahsedildiği gibi ortak bir kriz durumunda aynı konudaki birden fazla ticket’ı bir araya toplayıp, tracker adını verdiğimiz bir ana ticket’a bağlayabilir, bu tracker’la ilgilenme görevini de bir temsilciye atayabilirsiniz. Böylece beş ayrı kişinin yapacağı işi daha verimli bir şekilde atanmış bir kişi yapmış olur.

Bu atanmış temsilci konuyla ilgili durum güncellemelerini ana ticket’a (tracker) girip öğrenebilir, sonrasında tüm temsilcileri bilgilendirmek için tracker’ın altına yorum olarak yazarak tracker’a bağlı olan tüm ticket’lara, yani onlardan sorumlu olan temsilcilere gönderebilir. Sonrasında güncellenmiş durumdan haberdar olan temsilciler, vakit kaybetmeden doğru bilgiyi konuyla ilgili şikayette bulunan müşterilerine bir tıkla aktarabilirler. Bu da zamandan kazanmak demektir ve unutmayın özellikle iş dünyasında, vakit nakittir ve vakitten kazanmak para kazanmak kadar değerlidir.

İşte Freshdesk’in bu mucizevi özelliğiyle, kolayca efor harcamadan, işlerin daha hızlı ve daha verimli yürümesini sağlayabilir ve müşterilerinizi memnun edebilirsiniz. İşletme sahibi olarak siz de eşit derecede memnun kalırsınız. Müşterilere doğru bilgiyi doğru şekilde ileten bir işletme olarak itibarınız da müşterilerinizin gözünde güçlenir. Eğer siz de Linked Tickets dahil tüm Freshdesk özellikleriyle ilgili bilgi almak isterseniz, kurumumuzdaki Freshworks uzmanlarına buradan danışıp, kafanızdaki soru işaretlerini giderebilirsiniz.

  • peranet
  • Zoho
  • Gsuite
  • Danışmanlık
  • CE
  • CX
  • CRM
  • CS