Çözümlerimiz

Sağlık Turizminde Dönüşüm: Tek Çözüm, Sonsuz İmkan

Sağlık turizmi sektörüne özel olarak tasarlanan CRM yazılımı, müşteri ilişkileri yönetimini daha önce hiç olmadığı kadar kolay ve etkili bir hale getirerek müşteri etkileşimlerini güçlendirir ve potansiyel hastalarla olan iletişimi kolaylaştırır.

Müşteri ilişkileri yönetimini optimize ederek işletmelerin verimliliğini artırır.Kişiselleştirilmiş hizmetler sunarak müşteri etkileşimlerini güçlendirir ve potansiyel hastalarla etkileşimi kolaylaştırır. Müşteri davranışlarını analiz ederek her bireyin ihtiyaçlarına uygun hizmetler geliştirilmesini sağlar.

Yazılımın satış ve pazarlama otomasyonu, müşteri yolculuğunu otomatize eder ve sıcak lead’lere dönüşümü hızlandırırken, hasta ve operasyon takibi ile tedavi sürecinin yönetimini kolaylaştırıp memnuniyeti ve verimliliği artırır.

Detaylı raporlama ve analiz araçları sayesinde, işletmeler genel performanslarını izleyebilir ve stratejik kararlarını veriye dayalı alabilirler. Sağlık turizmi sektöründe rekabet avantajı ve hasta memnuniyetini artırmak isteyen işletmeler için idealdir.

  • Whatsapp, sosyal medya gibi çeşitli kanallar üzerinden müşterilerinizle kesintisiz iletişim kurun, tüm etkileşimleri tek bir yerden yönetin.

  • Müşteri bilgilerinizi tek sistemde toplayarak hızlı ve kolay erişim sağlayın; bilgileri anında güncelleyin.
  • Görevleri otomatize edin, e-posta kampanyalarınızı yöneterek iş süreçlerinizi hızlandırın, böylece daha fazla zaman kazanın ve verimliliğinizi artırın.

İşletmeniz İçin Sağlık Turizminde Yeni Bir Sayfa Açın!

Müşteri Adayı Kaynağı
M.A. Kaynağı Detay
İnternet sitesi üzerinden sağlanan iletişim seçenekleri ilgili Açık Rıza metnini  okudum ve kabul ediyorum.
Kişisel veri izni
IP
Aydınlatma Metni


Diğer Çözümlerimiz

Bankacılık CRM Çözümleri

Creatio, bankacılık sektörü için sunduğu kapsamlı dijital dönüşüm çözümleriyle süreçleri daha hızlı, verimli ve müşteri odaklı hale getirir.

Sigortacılık Çözümleri

Creatio, sigortacılık sektörü için kapsamlı dijital dönüşüm çözümleri sunarak, süreçleri daha hızlı, verimli ve müşteri odaklı hale getirir.

e-Ticaret CRM Çözümleri

Alışveriş süreci boyunca müşterileriniz, sosyal medya, canlı destek, WhatsApp, chatbot gibi dijital kanallar üzerinden size ulaşmak ister.