Çözümlerimiz

E-Ticarette Her Temasta Kusursuz Müşteri Deneyimi

Alışveriş süreci boyunca müşterileriniz, sosyal medya, e-posta, canlı destek, WhatsApp, chatbot gibi pek çok dijital kanal üzerinden size ulaşmak ister. Bu temas
noktalarını tek bir çatı altında ve entegre bir şekilde yönetmek, sadece iletişimi kolaylaştırmaz, aynı zamanda güveni, bağlılığı ve tekrar alışverişi beraberinde getirir.

Müşteriniz bir yandan WhatsApp’tan mesaj atarken, diğer yandan Instagram’da yorum yapabilir, e-posta gönderebilir ya da canlı destek hattınıza bağlanabilir. Bu çok kanallı iletişim, eğer doğru yönetilmezse dağınık süreçler ve verimsiz operasyonlar doğurur.

PeraNet olarak sunduğumuz çözümlerle; müşteri şikayetlerini, sipariş sorunlarını, iade taleplerini ve diğer tüm bildirimleri tek bir merkezi sistem üzerinden takip edebilir, çözüm süreçlerini otomatikleştirerek proaktif bir destek deneyimi sunabilirsiniz.

CRM, pazarlama, satış ve müşteri hizmetleri süreçlerinizi uçtan uca otomasyonla destekler. Kargo entegrasyonlarından stok yönetimine, müşteri segmentasyonundan kişiselleştirilmiş kampanyalara kadar tüm süreçleri tek platformdan yöneterek işinizi daha akıllı, daha hızlı ve daha kârlı hale getirirsiniz.

  • Kullandığınız e-ticaret platformu ya da ERP sisteminiz ne olursa olsun, PeraNet çözümleri kolayca entegre etmenize destek olur.

  • Hataları en aza indirir, operasyonel maliyetleri düşürür, ekibinizin daha stratejik işlere odaklanmasını sağlarsınız.

  • Kampanyalarınızın performansını gerçek zamanlı izleyebilir, hangi kanalın nasıl bir geri dönüş sağladığını analiz edebilir, dönüşümleri tek dashboard’da görebilirsiniz.

e-Ticaret siteniz için kusursuz müşteri deneyimi! Bize ulaşın:

Müşteri Adayı Kaynağı
M.A. Kaynağı Detay
İnternet sitesi üzerinden sağlanan iletişim seçenekleri ilgili Açık Rıza metnini  okudum ve kabul ediyorum.
Kişisel veri izni
IP
Aydınlatma Metni


Sağlık Turizmi CRM Çözümleri

Sağlık turizmi yapan firmaların işlerini kolaylaştırmak ve verimlilikleri arttırmak için kullanılır.

Sigortacılık Çözümleri

Creatio, sigortacılık sektörü için kapsamlı dijital dönüşüm çözümleri sunarak, süreçleri daha hızlı, verimli ve müşteri odaklı hale getirir.

Gayrimenkul CRM Çözümleri

Müşteri deneyimini geliştirmek, etkili bir iletişim kurmak, satış ve pazarlamayı daha iyi yönetmek için kullanılır.