Modern zamanlardan bugüne, müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) ve müşteri segmentasyonu, [...]
İş dünyasında etkili bir zaman yönetimi, başarının anahtarlarından biridir. Günlük [...]
Sosyal medya, günümüzün en etkili iletişim araçlarından biri haline gelmiştir. [...]
Boston Consulting Group (BCG) tarafından 2024 yılında gerçekleştirilen kapsamlı bir [...]
Yapay zekâ, son dönemde herkesin dilinde; kimini büyülerken kimini de [...]
Zoho Sales, işletmelerin satış ve müşteri yönetim süreçlerini daha etkili [...]
Günümüzün rekabetçi iş dünyasında, finansal yönetim işletmeler için hayati bir [...]
Günümüzde müşterilerin dikkatini çekmek, bu dikkatleri sıcak bir ilgiye dönüştürmek [...]
Uzaktan çalışmanın yaygınlaşmasıyla birlikte, iş dünyası çevrim içi iletişim araçlarına [...]
Freshdesk Omni (önceki adıyla Customer Service Suite veya CSS), self [...]
BlogUmut MAZGAL2023-07-11T10:25:03+03:00