Freshdesk Omni (önceki adıyla Customer Service Suite veya CSS), self […]
Dijital dünyada satış süreci, geleneksel yöntemlerin çok ötesine geçmiş durumda. […]
Dijital dönüşüm, günümüz iş dünyasının en önemli stratejik önceliklerinden biri […]
Teknolojinin gelişimi, işletmelerin satış süreçlerini ve müşteri ilişkilerini yeniden şekillendiriyor. […]
Müşteri hizmetleri süreçlerinde her müşterinin farklı bir iletişim tercihi olabilir. […]
Dijital dönüşüm, son yıllarda her ölçekten işletmenin gündeminde önemli bir […]
IT servislerinin kesintisiz ve verimli çalışması, şirketlerin operasyonlarını sorunsuz bir […]
Dijital dönüşüm süreci hızlandıkça, şirketler hem çalışan deneyimi (EX) hem […]
Zoho Projects, işletmelerin karmaşık projeleri yönetirken iş süreçlerini optimize etmelerine […]
BlogUmut MAZGAL2023-07-11T10:25:03+03:00