Freddy AI, satış süreçlerini hızlandırmak, müşteri ilişkilerini güçlendirmek ve satış […]
Modern zamanlardan bugüne, müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) ve müşteri segmentasyonu, […]
İş dünyasında etkili bir zaman yönetimi, başarının anahtarlarından biridir. Günlük […]
Sosyal medya, günümüzün en etkili iletişim araçlarından biri haline gelmiştir. […]
Boston Consulting Group (BCG) tarafından 2024 yılında gerçekleştirilen kapsamlı bir […]
Yapay zekâ, son dönemde herkesin dilinde; kimini büyülerken kimini de […]
Zoho Sales, işletmelerin satış ve müşteri yönetim süreçlerini daha etkili […]
Günümüzün rekabetçi iş dünyasında, finansal yönetim işletmeler için hayati bir […]
Günümüzde müşterilerin dikkatini çekmek, bu dikkatleri sıcak bir ilgiye dönüştürmek […]
Uzaktan çalışmanın yaygınlaşmasıyla birlikte, iş dünyası çevrim içi iletişim araçlarına […]
BlogUmut MAZGAL2023-07-11T10:25:03+03:00