Müşteri :  EG Bilişim

Tarih: 2020

Hizmetler: 

Zoho CRM kurulumu, Zoho Projects kurulumu, Zoho desk kurulumu, bunların birbiriyle olan entegrasyonu kuruldu, zoho workdrive zoho crm entegrasyonu kuruldu, webform yapıldı, web sitelerine entegre edildi, eski crm dataları yeni crm’e aktarımı sağlandı

Projects: sabit bir proje template’i vardı bu template projects’te oluşturuldu yeni proje olduğunda bu template’i kullanıyorlar

Zoho Desk: Webform ve email kanalları, email kanalların özelleştirilmesi sağlandı (custom theme)

CRM: müşteriye özel modüller oluşturuldu: kurulum formu ve bayi modülleri

Zoho Analytics + CRM + Desk + Projects bağlantısı yapıldı

Ekibe eğitim verildi

Website: egbilisim.com.tr

Durum Tespiti

  • Sadece bir müşteri kartını tuttukları crm uygulaması vardı kendilerine ait. O crmde sadece müşteri datasını tutabiliyorlardı. Herhangi bir entegrasyonu yoktu tek tek elle giriliyordu. Raporlama, ticketing sistemi yoktu. E-posta ve telefon ile yönetiliyordu. Projeleri Excel ve MS projectste yönetiyorlardı.

Firma Hakkında

Türkiye’nin ilk Google SMB Premier Partnerlerinden olan EG Bilişim, 10 yılı aşkın tecrübesi, profesyonel ekibi ve hizmet aşkıyla, global dünyada yer almak isteyen işletmeleri hızla değişen dijital dünyaya adapte eden, Türkiye’nin önde gelen dijital reklam ajansıdır.

Proje Hakkında

EG Bilişim ekibi, müşterilerine ait info kayıtlarını tutmak için zaman ve iş gücü bakımından daha fazla efor gerektiren manuel uygulama kullanıyordu. Müşteri ile aralarında gerçekleşen diğer protokoller, sözleşmeler, sipariş takipleri gibi veriler ayrı ayrı sistemler üzerinde tutuluyor, gerektiğinde her bir sistem üzerinden ayrı ayrı toplanan veriler birleştirilerek analiz ediliyordu. Zoho CRM uygulaması kullanılarak, müşteri adaylarının sisteme otomatik olarak düşmesi sağlandı. Mevcut müşterilerin genel entegrasyonu için hangi bayiden geldiği, sundukları teklifler, karşılıklı sözleşmeler, kurulum formları gibi tüm veriler kısa sürede dataya kaydedildi. Kurulum formlarının takibi otomatik sisteme bağlanarak hızlı şekilde çıktı alınabilir ve kurulum ekiplerine gönderilebilir hale getirildi.

Talepler telefon ve e-posta ile yönetiliyordu. Taleplerin yönlendirilmesi için Desk sistemi kuruldu. Kimin hangi ticket ile ilgilendiği, hangi müşterinin ne kadar açık talep oluşturduğu, müşteri memnuniyet oranı gibi verilerin Desk üzerinden takibi ve yönetimi sağlandı. Zoho Desk ile Web Form ve E-Posta kanalları hazırlandı. Custom Theme fonksiyonuyla e-posta kanalları özelleştirildi. CRM dahilinde müşteriye özel modüller oluşturuldu. Kurulum formları ve bayi modülleri eklendi.

Proje yönetimleri Excel ve MS Projects üzerinden yürütülüyordu. Sabit bir proje şablonu kullanılıyordu. Projelerin düzenli takibi için Projects devreye alındı. Bu template, Zoho Projects ile yeniden oluşturularak güncellendi. Rahat çalışmaları için standart fakat özelleştirilebilir bir şablon sunuldu. Yeni proje olduğunda yeni template kullanılıyor.

 

Raporlama ve etiketleme sistemleri yoktu. Artık Analytics üzerinde Desk Projects CRM dahilindeki modüllerle ilgili çeşitli raporları ve detayları görebiliyorlar. Müşteriye ait tüm sözleşmeler, başlangıç ve bitiş tarihleri, satış raporları, zaman kayıtları gibi çeşitli verilerin analiz edilmesi mümkün hale getirildi. Desk Projects ve CRM entegrasyonu ile istedikleri modülden istedikleri ayrıntıda raporlar alabiliyor, analiz yapabiliyor ve çıktıları paylaşabiliyorlar. Zoho Analytics + CRM + Desk + Projects bağlantıları yapıldı. Çalışma ekipleri detaylı şekilde bilgilendirilerek programlar hakkında eğitim verildi.

Satış ve Operasyon Süreçlerinizi Otomasyona Kavuşturun !