ZOHO Web Form A/B Testi

DİJİTAL PAZARLAMA İÇİN AKILLI WEBFORMLARI

Webform analizleri ve testleriyle müşterilerinizin hangi forma ilgi duyduğunu takip edebilirsiniz.

En iyi pazarlama kampanyası seçeneklerinden bir tanesi de webform dur.İster web sitenizin anasayfasına ister iletişim sayfasına yada web sitenizin çeşitli yerlerine bu formları yerleştirebilir potansiyel müşterilerinizin dikkatini çekebilirsiniz.Webformun özelliklerinden olan ;

  • İstekli web sitesi ziyaretçilerini yakalayıp onlarla iletişime geçebilirsiniz.
  • Ziyaretçi websitenize bilgi gönderdikten sonra ona otomatik yanıtlar gönderebilirsiniz.
  • Potansiyel müşterileri süreciniz otomatikleşip ilgili kişiye kolayca aktarımını sağlayabilirsiniz.

Tek bir kod satırı yazmadan formlar oluşturun

İlgili crm alanlarını sürükle bırak yöntemiyle dilediğiniz formu yazılıma ihtiyaç duymadan oluşturabilirsiniz.Zorunlu ,gizli olarak formunuzda özellik belirtebilirsiniz. Standart varsayılan değeri seçtirebilir .bu alanın crme otomatik getirilmesini sağlayabilirsiniz.

Müşteri adaylarını doğrudan CRM’nize dahil edin

 

İlgili formlar sayesinde tüm potansiyel müşterileriniz sonraki form ve website gezinmelerinde yakalayabilirsiniz. . Round-robin ile potansiyel müşterileri doğrulayın, onaylayın ve otomatik olarak satış temsilcilerine atayabilirsiniz.

Burada oluşturun. Her yerde yayınlayın

İster embed code isterseniz iframe yada source olarak burada inşaa edip kendi css ve html iniz giydirerek formların arayüzünü de değiştirme şansına sahipsiniz.

Web formlarınızın performansını analiz ederek olası satış oluşturmayı iyileştirin

Web formları, genellikle müşterinizin kuruluşunuzla ilk temas noktasıdır. Bir potansiyel müşterinin bilgilerini gönderip göndermeme seçimi, formlarınızı nasıl yapılandırdığınıza bağlıdır. Ayrı alan ve coğrafi verileri izleyerek farklı web formlarının nasıl performans gösterdiğini ölçebilirsiniz.. Potansiyel müşterilerin düşmesine neden olabilecek zorlayıcı alanlarını belirleyebilir ve bunları ortadan kaldırabilirsiniz.. Elde edilen geliri, doğrudan potansiyel müşterilerin geldiği formlarla ilişkilendirerek potansiyel müşterilerinizin kalitesini ölçebilir ve iyileştirebilirsiniz.

 

A / B testini kullanarak müşterilerinizin ne tür formlarda yankı uyandırdığını belirleyin

En iyi performans gösteren web formlarınızı belirleyebilir ve onlarla denemeler yapabilirsiniz.. Dönüşümlerinizi iyileştirmek için web formlarınızı farklı alanlar, ve renk kombinasyonlarıyla A / B testi yapın. Ayrıntılı denetim ile, testlerin ne kadar süreyle çalıştırılacağını ve her sürüme gönderilmesi gereken trafik miktarını seçebilirsiniz. A / B testlerinizin “kazananı” belirlendikten sonra, bunu web sitenize uygulayabilirsiniz.

Anında eylem için doğrulayın ve onaylayın

Tüm potansiyel müşteriler eşit yaratılmaz. Bazı potansiyel müşteriler ürününüzle ilgilenen kişilerden, diğerleri ise yalnızca sitenize gelen kişilerdir. Gerçek potansiyel müşterileri onaylayabilirve satış temsilcilerine takip görevlerini otomatik olarak atayabilirsiniz..