Müşteri : Vectora Yazılım

Tarih: 2021

Hizmetler

  • Freshworks CRM çözümüzle tanıştırdığımız firmanın müşteri yönetimi süreçlerini verimli hale getirdik.
  • Lead scoring sayesinde müşteri eğilimleri otomatik olarak takip edilebilir oldu.
  • Satış takibini verimli bir biçimde yönetebilmeleri için Pipeline hizmetimizi sunduk.
  • Freshworks CRM sayesinde mail entegrasyonunu gerçekleştirdik.
  • Özel analiz ve gelişmiş raporlama imkanı elde etmelerini sağladık.

Website: vektora.com

Durum Tespiti

  • Vektora Yazılım, Peranet’in sunduğu hizmetlerden önce satış takibi ve müşteri yönetimi süreçlerini manuel yöntemlerle yürütüyordu. Satış yapılması muhtemel müşteri potansiyelini tespit edebilecekleri dijital bir çözümleri bulunmuyordu. Analiz ve raporlama süreçlerinde işleyiş istenilen seviyede değildi.

Firma Hakkında

2003 yılında kurulan Vektora Yazılım SAP çalışmaları yapan teknoloji ve danışmanlık firmasıdır. Sektörde uzun yıllara dayanan bir tecrübesi bulunan firma, müşterilerine yenilikçi bir bakış açısıyla dijital dönüşüm çözümleri sunar. Yerli sermayeli bir danışmanlık firması olan Vektora müşteri yönetimi ve satış takibi konularında geleneksel yöntemleri kullanıyordu. Freshworks CRM çözümümüzle tanıştırdığımız firmanın iş takip süreçlerini kısa sürede dijitalleştirerek kullanıma hazır hale getirdik. 

Proje Hakkında

SAP üzerine çalışan bir teknoloji ve danışmanlık firması olan Vektora Yazılım satış takibi ve müşteri yönetimi aşamalarını; mail grupları ve temel not ve tablolama uygulamalarıyla yürütüyordu. Bu durum, süreci verimli bir biçimde yönetmelerine engel oluşturuyordu. Firmaya Freshworks CRM ürünümüzü sunduk. Ürünümüz sayesinde müşteri adayı yönetimi yapabilmeye başladılar. Firmaya gelen müşteri adaylarının satışa yönelik eğilimleri ölçülebilir hale geldi. Satın almaya istekli müşteriler kolayca  belirlenebildiği için satış stratejilerini buna göre düzenleme imkanı yakaladılar. Deal management ile adaylarla iletişime geçip kayıtlı hesaplara dönüştürmeye başladılar.

 

Lead scoring sayesinde satıştan yararlanmaya yatkın müşterilerin otomatik olarak belirlenebilmesini sağladık. İlgi seviyesi yüksek olan müşteri artık listenin üst sıralarına otomatik olarak taşınıyor. Satış aşamaları artık adım adım takip edilebiliyor. Mail entegrasyonu hizmetimizle de müşteri kartlarında mail adresleri yer alıyor. Müşterilerle daha kolay iletişim kurulabildiği için satış takibi de kolaylaşıyor. 

Firmanın satış takibini Pipeline hizmetimiz aracılığıyla yapmasına zemin hazırladık. Satış hangi aşamada, teklif aşamasında mı, kazanıldı mı gibi soruların yanıtlarını ve diğer satış aşamalarını tek bir ekran üzerinden takip edebilmelerini sağladık. Bu aşamada geçmiş veriler de analiz edilerek doğru satışa ulaşmak hedeflendi. Firma artık özel analiz ve gelişmiş raporlama aşamalarını da kolaylıkla yürütebiliyor.

 

Detaylı ve özverili çalışmamız sayesinde ürünümüzü 2 günlük eğitimle firmaya sunduk. Firma kısa sürede süreçlerle hakim oldu. Uygulamanın metriklerini kavrayıp işleyişle ilgili bilgi sahibi oldular. Siz de satış takibi, müşteri yönetimi, analiz ve raporlama süreçlerinde dijital bir çözüme ihtiyaç duyuyorsanız Peranet ürünlerinden faydalanabilirsiniz. 

Satış ve Operasyon Süreçlerinizi Otomasyona Kavuşturun !