Müşteri : B2Metric

Tarih: 2021

Hizmetler

  • Freshworks 360 hizmetimizi sunduğumuz B2Metric’i etkili bir müşteri ilişkileri sistemiyle tanıştırdık.

Website: b2metric.com

Durum Tespiti

  • Çok sayıda finans ve sigorta şirketiyle çalışan B2Metric firmasının müşteri ilişkilerini ve satış kanallarını doğru ve etkili bir biçimde yönetebilecekleri herhangi bir ürünü bulunmuyordu.

Entegrasyonlar

  • Freshworks 360 ürünümüzün kurulumunu gerçekleştirdik ve gerekli eğitimleri verdik.
  • Freshdesk ile müşteri görüşmelerinin tek kanaldan yapılabilmesini sağladık.
  • Freshcaller ses platformunu kurduk ve çağrı merkezi yönetimini kolaylaştırdık.
  • Freshsales uygulamasını kurarak müşteri ilişkileri adımını optimize ettik.
  • Freschat hizmetimizi web sitesine entegre ederek firmanın müşteri trafiğini etkili bir biçimde yönetebilmesine destek sağladık.

Firma Hakkında

2018 yılında kurulan B2Metric endüstriyel yazılım teknolojileri alanında uzman bir kuruluştur. Sigorta ve finans şirketlerinin risklerini doğru yönetmesine yönelik akılcı çözümler üretir. Müşterilerinin risk ölçümlemesini ve bunu minimize etme yöntemlerini kolaylaştıracak yapay zeka tabanlı yazılım seçenekleri üretirler. Sigorta şirketlerine ihtiyaç duydukları; müşteri ile temasa geçme, müşteri ihtiyaçlarını belirleme ve olası hasar ve kaza tazmin aşamalarının doğru bir şekilde analiz edilmesine yönelik yapay zeka modelleri sunar. Başarılı bir AR-GE firması olan B2Metric, müşteri yönetimini verimli bir biçimde sağlayabilmek için çözüm önerilerimizden faydalanmayı tercih etti.

Proje Hakkında

B2Metric için tüm freshworks hizmetlerimizin yer aldığı freshworks 360 paketimizin kurulumunu gerçekleştirdik. Uygulamadan önce firmanın müşteri ve satış kanallarını yönetebileceği herhangi bir uygulaması bulunmuyordu. Oluşturduğumuz iş birliğinin ardından ilk olarak Freshchat hizmetimizle firmanın web sitesine bir chat ikonu yerleştirdik. Facebook hesabının da uygulamaya bağlanmasıyla birlikte hem bu hesaptan hem de web sitesinden gelen mesajların tek bir havuzda toplanmasını sağladık. Chat ikona tıklayan ziyaretçiler iki ayrı kanalla karşılaşıyor. Bunlardan ilki demo talebi, diğeri ise “bize sorun” kanalıdır. Bu kanallara yazan müşteriler ilgili kişiyle iletişime geçebiliyor. Aynı kanallara Facebook hesabı üzerinden de ulaşmak mümkün. Kanala giren müşteriyi Freshchat’in B2Metric botu karşılıyor. Ziyaretçinin bilgileri not ediliyor ve bu bilgiler doğrultusunda müşteri temsilcisi müşteriyle iletişime geçiyor. Bu sayede chat bölümünde bir ziyaretçi havuzu oluşturuluyor.

Freshchat’in diğer freshworks ürünleriyle entegre biçimde çalışmasını sağladık. Ziyaretçinin potansiyel bir müşteri olması durumunda Freshsales ürünü yardımıyla müşteri olmasını mümkün kıldık. Freshsales uygulaması sayesinde müşterilerin bilgileri kayıt altında tutulabiliyor. Tek bir ekran üzerinde notlar, aktiviteler ve mailler yer alıyor. Bu ürün diğer freshworks ürünleriyle entegre bir biçimde çalışabiliyor.

Müşterilerin destek talepleri Freshdesk sayesinde artık çok daha kolay yönetilebiliyor. Freshsales ile entegre çalışabilen bu uygulamayla müşteri bilgileri ve destek talepleri satış ekranında görülebiliyor. Freshdesk ürünümüz yardımıyla bir destek portalı kurduk. E-mail ile sisteme giriş yapan müşteriler yeni destek talebi oluşturabildikleri gibi mevcut taleplerinin takibini de yapabiliyorlar. Bu uygulama üzerinden sıkça sorulan sorular bölümüne de ulaşmak mümkün. Böylelikle müşteriler destek talebi oluşturmaya gerek duymadan aradıkları soruların cevabına ulaşabiliyorlar. Freshchat üzerinden gelen bir destek talebi bu uygulama üzerinden görüntülenebiliyor. Freshchat’ten gelen bir yazışma doğrudan ilgili kişiye gönderilebiliyor. Sosyal medya hesapları da bu ürüne bağlı olarak çalışıyor. Destek talepleri artık çok daha kısa sürede çözüme ulaştırılıyor.

Freswork’un çağrı merkezi yönetim ürünü olan Freshcaller’da müşteriler kendi numaralarını girerek destek talebinde bulunabiliyorlar. Bu ürün yardımıyla hem müşteri çağrı merkezini arayabiliyor hem de çağrı merkezi müşteriye ulaşabiliyor. Çağrı merkezinde hangi temsilci aktifse müşteriyle o ilgilenebiliyor. Freshcaller üzerinde görüşmelerin kaydı tutuluyor ve gerek duyulması halinde müşteriye tekrar ulaşılabiliyor. Bu uygulama üzerinde müşteri temsilcileriyle ilgili bilgiler de toplanıyor. Özel çağrı raporları, en çok talep çözümleyen ve beğenilen temsilci bilgileri, yanıt alma süreleri, dönüşler gibi pek çok veri listelenebiliyor. Freshchat, Freshsales ve Freshdesk uygulamaları üzerinden de çeşitli raporlamalara ulaşabilmek mümkün. Siz de müşteri yönetiminizi profesyonel bir bakış açısıyla sürdürmek isterseniz çözüm önerilerimizden faydalanabilirsiniz.