Müşteri Yönetim Süreçlerinin Dijitalleştirilmesi

Çok kanallı etkileşim ile müşterilerinizin ihtiyaçlarına anında cevap verin!

Müşterilerinizle gerçekleştireceğiniz her türlü aktivitenin tek bir dijital ortamda toplanması satış sonrası süreçlerde müşteri bağlılığınızı sağlamanın önünü açacak bir yöntemdir. Müşterilerinizle kuracağınız ilişkileri düzenleyecek otomasyonlar ve anında yanıt sistemleri ile verimiliğinizi arttırabilirsiniz.

(Mobil veri tabanı, Siparişler, Otomasyonlar, Form ve Döküman Şablonları)

Müşteri Veritabanı

Tek çatı altında, her yerden erişim!

Mobilden ve web tarayıcınızdan, her an her yerde ulaşabildiğiniz müşteri veri tabanınız sadece fotoğrafın bütününe olan hakimiyetinizi arttırmakla kalmayacak, aynı zamanda hesaplarınızın ve anlaşmalarınızın değerlendirmelerini raporlar halinde almanızı sağlayarak müşterilerinize özel, etkin yöntemler belirlemenizde size yardımcı olacaktır.

CRM

Satış süreçleriniz ve operasyon yapınıza uygun programlar ile müşterileriniz ve müşteri adaylarınız ile kurulacak her türlü etkileşimi tek bir görünümde takip edebilirsiniz.

Müşteri Geçmişi

Sisteme aldığınız bir aday ya da müşteri ile yapılmış bütün arama, yazışma, teklif ve satış aksiyonlarının hepsine tek bir pencereden bakın. Anında öğrenin, anında harekete geçin.

Mobil Uygulama

Çok kanallı uygulama ve entegrasyonlarla tüm ağınızı kontrol altına alın. Ayrıca mobilden istediğinizde bilgilere erişin. 

Sipariş Takibi

Oluşturacağınız kurumunuza ait sipariş şablonları ve siparişe özel alanlar ile müşterilerinizin taleplerine hızlı ve etkili bir şekilde cevap verebileceksiniz.

İstek , şikayet ve Memnuniyet takibi

Hazır anketler, canlı yanıt sistemleri ile müşterilerinizin istek ve şikayetlerine anında yanıt verin. Hem mobilden hem de ofisinizden alacağınız verilerle müşterilerinizin memnuiyetini ölçen araçlar kullanmak stratejilerinizi değerlendirmek ve önceliklerinizi belirlemede size büyük katkı sağlayacaktır.

Müşteri yardım masası sayesinde, müşteri isteklerini takip edebilir ve çözümler için en doğru departmana aktarımını sağlayabilirsiniz.

(Anketler, Müşteri destek sistemi, iş zekası çözümleri, raporlama, Mobil uygulamalar)

Çağrı merkezi-Call Center

CRM sisteminizle entegre edeceğiniz çağrı merkezi uygulamalarıyla aramalarınızı anında ağınıza dahil edin, zaman kazanın.

İstek ve Şikayet Sistemi

Müşteri istek ve şikayetlerini anlık olarak takip edebilir ve müşterileriniz ile sürekli iletişim içerisinde olabilirsiniz. 

Anketler

müşteri anketleri, süreçlerinizin verimliliğini ölçmenizi ve müşteri ilişkilerinizi geliştirmenizi sağlayan önemli araçlardır. 

Ürünler

freshdesk-icon

Freshdesk

caller

Freshcaller

chat

Freshchat

freshsales-icon

Freshsales

zoho-crm-logo

Zoho CRM