freshchat whatsapp

Whatsapp’tan gelen müşteri adaylarını bir kenara atmayın, değerlendirin!

freshchat-whatsapp

Freshchat, WhatsApp’tan gelen konuşmaları yanıtlamanıza ve yönetmenize yardımcı olan bir uygulamadır. Bu uygulama sayesinde yaklaşık 1.5 milyar insanın kullandığı bir platform olan WhatsApp’taki müşteri veya müşteri adaylarıyla olan yazışmaları kolayca yanıtlayıp yönetebilirsiniz. Böylelikle bu sistem sizin müşterilerinize, müşterilerinizin size daha kolay ulaşmasına yardımcı olur. Freshchat sayesinde, müşterilerilerinize daha hızlı cevap verebilir ve onlardan kolaylıkla dönüş alabilirsiniz.

Daha üst düzey bir deneyim için bu uygulamayı CRM ve müşteri destek sisteminizle entegre edebilir, dahası, performansı ölçmek için yönlendirme ve gelişmiş akıllı atama kurallarını kullanabilirsiniz. Dilerseniz Freshchat’le siz ve müşterileriniz için neler başarabilirsiniz, bir göz atalım.

freshchat

1.  Takım performansını ölçün ve iyileştirin

  • Gerçek zamanlı raporlarla müşteri memnuniyetini en üst noktaya çıkarın
  • Takım verimliliğini ölçüp zaman içinde sohbet hacmini artırın
  • Veri edinmek için müşteri etiketleriyle konuşma eğilimlerini analiz edin

2.  İşyükünü en iyi şekilde yönetin

  • Sohbetleri en iyi şekilde yönetin
  • Freshchat’taki gelişmiş atama kurallarıyla, sohbet atama gibi zaman alan görevleri otomatik hale getirin
  • Konuşmaları, anahtar kelimelerinize ve bot’unuz tarafından toplanan özelliklere göre doğru aracı veya gruplara otomatik olarak atayın
  • Son olarak, müşteri temsilcilerinizin iş yüküne ve beceri seviyesine göre sohbetleri otomatik olarak dağıtın

3. Müşterilerinize bulundukları ortamdan ulaşın

Freshchat’in geniş entegrasyon özelliği sayesinde WhatsApp’ın ötesine geçin. Müşterilerinizle en iyi iletişim için web sitenizden, mobil uygulamanızdan, Facebook Messenger’dan ve Apple Business Chat’ten gelen konuşmaları Freshchat’in güçlü çok kanallı gelen kutusunu kullanarak yanıtlayın ve yönetin.

 

Daha detaylı bilgi almak için ise buradan bünyemizdeki Freshworks uzmanlarına danışabilir, kafanızdaki soru işaretlerini giderebilirsiniz.

  • peranet
  • Zoho
  • Gsuite
  • Danışmanlık
  • CE
  • CX
  • CRM
  • CS