Proje Yönetim Süreçlerinin Dijitalleştirilmesi

Proje yönetiminin zorluklarını avantaja dönüştürün!

Etkin ve verimli bir proje yönetimi için, proje görevlerinin takibi, proje masraflarının takibi ve ekip içerisinde iletişim süreçlerini dijitalleştirebilirsiniz. Bu sayede işlerin zamanında yetişmesi için gerekli olan planlama, görevlendirme, kaynak yönetme ve ortak çalışma süreçlerinizi olabilecek en hızlı ve etkili şekilde organize edebilirsiniz. Ayrıca süreçleri panolar üzerinden eş zamanlı takip edebilir ve süreç içinde kısa vadeli amaçlar belirleyebilirsiniz. Bu sayede çevik bir şekilde değişikliklere cevap verebilir hale geleceksiniz.

(Proje yönetimi, çevik proje yönetimi, görev ve masraf takibi)

Planlama ve Takip

Proje yönetim ürünlerimiz ile projelerinizin kilometre taşlarını, görev listelerini ve görevlerini kolayca online olarak planlayın

Gannt Şemaları

Gantt şemaları sayesinde hem proje içinde hem de projeler arası görevleri ve kilometre taşlarını toplu olarak görün ve yönetin.

Sorunsuz İşbirliği

Ekip içi iletişimi ve iş birliğini proje bazlı olarak sorunsuz bir şekilde online yönetin. müşteri, çalışan, tedarikçi vb proje ortakları ile iletişimde kalın

Zaman Takibi

Proje görevlerinde harcanan zamanı ve kaynaklarınızı takip edin ve yönetebirlisiniz. Böylece proje bazlı olarak harcanan kaynağa hakim olursunuz. 

Doküman Yönetimi

Proje bazlı olarak dokümanlarınızı proje ortakları ile anında paylaşabilir ve online olarak saklayabilirsiniz. online doküman yönetimi sayesinde dokümanların versiyonlarını kontrol edebilirsiniz. 

Masraf Takibi

Masraflarınızı proje odağında takip edebilir, gruplayabilir ve proje karlılığınızı bu sayede takip edebilir ve yönetebilirsiniz. 

Ürünler

zoho

Zoho Projects

zoho

Zoho Sprints

zoho

Freshrelease