Detaylı Bilgi İçin Formu Doldurun, Size Ulaşalım

Müşteri Adayı Kaynağı
M.A. Kaynağı Detay
Kişisel veri izni
IP
Aydınlatma Metni

Ticari ileti almayı kabul ediyorum.

Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Aydınlatma Metni’ni  okudum ve bu kapsamda kişisel verilerimin belirtilen amaçlar dahilinde işlenmesini kabul ediyorum.



FRESHDESK MÜŞTERİ DESTEK YAZILIMI

Freshdesk ile müşterilerinizi memnun edin ve ömür boyu kazanın !

  • Destek taleplerini önceliklendirerek, sınıflandırarak ve atayarak sürekli takip edin…
  • Müşteri sorunlarını hızlı ve verimli bir şekilde çözmek için ekipler halinde hep birlikte çalışın.
  • Birden fazla kanaldan gelen, destekle ilgili tüm iletişimleri tek bir platformda birleştirin ve yönetin.
  • Sorunları belirleyin, ölçümlere göre planlayın ve yardım masasının performansını iyileştirin.
Omnichannel Freshdesk

FRESHCALLER ÇAĞRI MERKEZİ YAZILIMI

Freshcaller, sistemi sayesinde arayışlarınız sona eriyor!

  • Tek bir lokasyondan dünya çapında bir marka olun!
  • Ekibinizin müşteri çağrılarını mümkün olduğunca hızlı bir şekilde yanıtlanmasını sağlayan akıllı seçenekler.
  • Çeşitli araçlarla ekipleriniz artık müşteri çağrılarını kolayca yönetebilir ve dahili ekiplerle organize bir şekilde işbirliği yapabilir.
omnichannel Freshcaller

FRESHCHAT MÜŞTERİ MESAJLAŞMA YAZILIMI

Çeşitli araçlarla ekipleriniz artık müşteri çağrılarını kolayca yönetebilir ve dahili ekiplerle organize bir şekilde işbirliği yapabilir.

  • Tek platformda birden çok kanaldan iletişim kurun! Kanalınızı Seçin, Bağlanın ve Mesajlaşın
  • İletişim süreçlerinize Chatbotları kolayca entegre edin ve verimliliğinizi artırın.
  • Ziyaretçileriniz çıkmadan önce etkileşimde bulunun. Proaktif olarak hedeflemek ve nereden geldiklerine, kim olduklarına ve web sitenizde yaptıklarına göre kişiselleştirilmiş mesajlar göndermek için Tetiklenen Mesajlar’ı kullanın.
Omnichannel Freshchat

FİYAT TABLOSU

ESTATE OMNİCHANNEL

KULLANICI / YILLIK

$79

$99 (AYLIK ÖDEME)

E-posta, sosyal medya, sohbet, telefon kanalları
Mesajlaşma ADD-ON
Çok Kanallı Müşteri Zaman Çizelgesi
Roller ve izinler
Özel raporlar
Co-browsing
Çoklu dil desteği

E-posta, sosyal medya, sohbet, telefon kanalları
Mesajlaşma ADD-ON
Roller ve İzinler
Eş Tarama
Çok Dilli Bilgi Tabanı

E-posta, sosyal medya, sohbet, telefon kanalları
Özel raporlar
Gelişmiş Çağrı Metrikleri
Temsilci Kullanılabilirliği Raporur
Kuyruk Geri Arama (Sanal Bekletme)
Çoklu dil desteği

FOREST OMNİCHANNEL

KULLANICI / YILLIK

$139

$169 (AYLIK ÖDEME)

Kullanıcı Komut Dosyaları FREDDY
Bot FREDDY
Otomatik tetikleme FREDDY
Omniroute ™
Chatbots FREDDY
Ses botu BETA
Konuşma özellikli IVR FREDDY
Terk edilmiş çağrı metrikleri
IP Beyaz Liste
Ayda 6000 Freddy seansı içerir FREDDY

Kullanıcı Komut Dosyası
Temsilci Yardımı AI FREDDY
Omniroute
Yanıtlar ve Akışlar ile Chatbotlar FREDDY
Voicebot FREDDY
Konuşma özellikli IVR FREDDY
Terk edilmiş çağrı metrikleri
IP Beyaz Liste

Çok Kanallı Yönlendirme
Akıllı Yanıt Voicebot
Konuşma özellikli IVR
Vazgeçilen Çağrı Metrikleri
Aracı Komut Dosyası
E-posta Botu ve Sohbet Botları
IP Beyaz Liste