Detaylı Bilgi İçin Formu Doldurun,
Size Ulaşalım

Ad Soyad*
Şirket
Telefon
E-posta*
Müşteri Adayı Kaynağı
M.A. Kaynağı Detay

Ticari ileti almayı kabul ediyorum.

Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Aydınlatma Metni’ni  okudum ve bu kapsamda kişisel verilerimin belirtilen amaçlar dahilinde işlenmesini kabul ediyorum.

Kişisel veri izni
IP
Aydınlatma Metni


Freshdesk Nedir?

freshdesk

“Freshdesk” zengin özelliklere sahip müşteri destek yazılımıdır.  Freshdesk sayesinde;

  • Tüm müşteri görüşmelerinizi tek bir yerde toplayabilir,
  • Tekrarlayan işlerinizi otomatikleştirebilir ve zamandan tasarruf edebilirsiniz,
  • Sorunlarınızı daha hızlı çözmek için diğer ekiplerle işbirliği yapabilirsiniz.

Freshdesk Avantajları

  • Konuşmaları takip edin
  • Sorunları birlikte çözün
  • Kanallar arası destek sağlayın
  • Ekibinizin verimliliğini arttırın
  • Bilgi tabanı ve forumlar aracılığı ile müşteriler için bir self servis deneyimi yaratın
  • Verimliliği ölçün ve iyileştirin
  • İş akışlarınızı, müşteri portalınızı, temsilci rollerini ve daha fazlasını özelleştirin.
freshdesk

Freshdesk Müşteri Destek Yazılımı Özellikleri

peranet

Ortak Gelen Kutusu

Bir gelen kutusuyla birden fazla kanaldan gelen destek taleplerinizi izleyin ve yönetin.

peranet

SLA Yönetimi

Farklı iş saatlerine veya kategorilerine göre talep yanıtı ve çözümü için son tarihler belirleyin.

peranet

İşbirliği

En iyi çözümler için, şirketinizin dört bir yanındaki uzmanlarla taleplerin belirli bölümlerini tartışın.

peranet

Bildirim Paylaşım

İstekler ile ilgili hızlı çözümler üretebilmek için bildirimleri diğer ekip üyeleri ile paylaşın.

peranet

Whatsapp

Whatsapp yoluyla müşterilerinizin isteklerini yönetin. Onları memnun edin, destekleyin ve elinizde tutun.

peranet

Sosyal Kanallar

Şirketinizin Facebook ve Twitter sayfasından istekleri alın ve bunları yardım masası içinden yönetin.

peranet

Ana-Alt Destek Talepleri

Karmaşık, çok aşamalı sorunları daha küçük alt isteklere bölerek daha hızlı çözün.

peranet

Bağlantılı İstekler

Yaygın sorunları takip etmek ve tutarlı yanıtlar almak için ilgili istekleri birbirine bağlayın.

peranet

Müşteri Memnuniyeti

Müşteri memnuniyeti raporları ile müşterilerinizin destek yorumlarını öğrenin.

Freshdesk Ücretleri

PLAN - PRICE

Description

FİLİZ

Sınırsız Kullanıcı

$0

Tamamen Ücretsiz

E-posta ve Sosyal Ticket

Ticket Göndermek

Bilgi Tabanı

Ticket Trend Raporu

Datacenter Bölgesi

GONCA

Kullanıcı / Ay

$19

$15 (Yıllık Ödeme)

Filiz Planı Tüm Özellikler

Otomasyonlar

Çarpışma Algılama

Marketplace Uygulamaları

Yardım Masası Raporu

SLA Yönetimi

İş Saatleri

BAHÇE

Kullanıcı / Ay

$45

$35 (Yıllık Ödeme)

Gonca Planı Tüm Özellikler

Zaman Takibi

CSAT Anketleri

Performans Raporları

Çok Dilde Bilgi Tabanı

Özel Uygulamalar

Copyright © Peranet Bilgi Teknolojileri