
Freshdesk Nedir?

“Freshdesk” zengin özelliklere sahip müşteri destek yazılımıdır. Freshdesk sayesinde;
- Tüm müşteri görüşmelerinizi tek bir yerde toplayabilir,
- Tekrarlayan işlerinizi otomatikleştirebilir ve zamandan tasarruf edebilirsiniz,
- Sorunlarınızı daha hızlı çözmek için diğer ekiplerle işbirliği yapabilirsiniz.
Freshdesk Avantajları
- Konuşmaları takip edin
- Sorunları birlikte çözün
- Kanallar arası destek sağlayın
- Ekibinizin verimliliğini arttırın
- Bilgi tabanı ve forumlar aracılığı ile müşteriler için bir self servis deneyimi yaratın
- Verimliliği ölçün ve iyileştirin
- İş akışlarınızı, müşteri portalınızı, temsilci rollerini ve daha fazlasını özelleştirin.

Freshdesk Müşteri Destek Yazılımı Özellikleri

Ortak Gelen Kutusu
Bir gelen kutusuyla birden fazla kanaldan gelen destek taleplerinizi izleyin ve yönetin.

SLA Yönetimi
Farklı iş saatlerine veya kategorilerine göre talep yanıtı ve çözümü için son tarihler belirleyin.

İşbirliği
En iyi çözümler için, şirketinizin dört bir yanındaki uzmanlarla taleplerin belirli bölümlerini tartışın.

Bildirim Paylaşım
İstekler ile ilgili hızlı çözümler üretebilmek için bildirimleri diğer ekip üyeleri ile paylaşın.

Whatsapp yoluyla müşterilerinizin isteklerini yönetin. Onları memnun edin, destekleyin ve elinizde tutun.

Sosyal Kanallar
Şirketinizin Facebook ve Twitter sayfasından istekleri alın ve bunları yardım masası içinden yönetin.

Ana-Alt Destek Talepleri
Karmaşık, çok aşamalı sorunları daha küçük alt isteklere bölerek daha hızlı çözün.

Bağlantılı İstekler
Yaygın sorunları takip etmek ve tutarlı yanıtlar almak için ilgili istekleri birbirine bağlayın.

Müşteri Memnuniyeti
Müşteri memnuniyeti raporları ile müşterilerinizin destek yorumlarını öğrenin.
Freshdesk Ücretleri
PLAN - PRICE
Description
FİLİZ
Sınırsız Kullanıcı
$0
Tamamen Ücretsiz
E-posta ve Sosyal Ticket
Ticket Göndermek
Bilgi Tabanı
Ticket Trend Raporu
Datacenter Bölgesi
GONCA
Kullanıcı / Ay
$19
$15 (Yıllık Ödeme)
Filiz Planı Tüm Özellikler
Otomasyonlar
Çarpışma Algılama
Marketplace Uygulamaları
Yardım Masası Raporu
SLA Yönetimi
İş Saatleri
BAHÇE
Kullanıcı / Ay
$45
$35 (Yıllık Ödeme)
Gonca Planı Tüm Özellikler
Zaman Takibi
CSAT Anketleri
Performans Raporları
Çok Dilde Bilgi Tabanı
Özel Uygulamalar
Copyright © Peranet Bilgi Teknolojileri