40000 den fazla işletme Freshdesk Omnichannel’a güveniyor.
2020 Gartner Magic Quadrant raporundaki CRM ve müşteri etkileşim araçları arasındaki tek “vizyoner” Freshdesk!
GENEL ÖZELLİKLERİ
E-Posta Bildirimleri (Ticket)
Gelen postaları otomatik olarak Ticket’lara dönüştürün, izleyin, önceliklendirin ve tek bir platformdan çözüme kavuşturun.
Chat ve Mesajlaşma
WhatsApp, Facebook Massenger, Apple Business Chat gibi kanallardan gelen mesajlarınızı aynı platformdan yanıtlayın.
Bulut Telefon Çağrı Merkezi
Bulut Tabanlı Çağrı merkeziyle telefon çağrılarınızı Freshdesk’in içinden yanıtlayın.
Web Sitesi ve Self Servis
Müşterilerinizin sorularına hızlı bir şekilde cevap bulması için web sitenize SSS, Chatbotlar, Bilgi Bankası gibi özellikler ekleyin.
Sosyal Medya
Facebook, Twitter gibi kanallardaki bildirimlerinizi Yapay Zeka destekli sosyal monitörden izleyin.
Tüm kanallardan anında destek sağlayın.
Self servis, web sitenizdeki bir SSS’den daha fazlasıdır.
Freshdesk, müşterilerinze en çok tercih ettikleri kanallarda, istedikleri zaman yardımcı olabilir. Bilgi bankası, web widget, sohbet, mesajlaşma, botlar ve hatta telefon üzerinden self servis sunabilirsiniz!
Ekibinizin etkinliğini arttırın
Tekrarlayan işleri ve kanallar arası iletişim organizasyonunu Freshdesk halletsin, siz kazandığınız zamanın tadını çıkarın.
Önceliklendirin, atayın, çözün, raporlayın.
Bırakın tüm atamalarınızı Omniroute halletsin!
Omniroute, ekibinizdeki doğru temsilcilere telefon aramalarını, sohbet mesajlarını ve biletleri otomatik olarak atar. Aracıların iş yüklerini göz önünde bulundurarak aracının etkinliğini akıllıca optimize eder.
Müşteri destek performansınızı bütüncül bir şekilde izleyin.
Omnichannel Dashboard ile ekibinizin kanallardaki performansını kuş bakışı izleyin. Bir kanaldaki sorun sayısında ani bir artış olursa sorunları, fazladan yükün karşılanmasına yardımcı olabilecek doğru aracılara yeniden yönlendirin.
FİYATLAR
Tek bir yerden kesintisiz destek sunmak için Freshchat ve Freshcaller özelliklerini Freshdesk ile birlikte kullanın.
PLAN - PRICE
Description
Growth Omnichannel
For fast growth
$29
kullanıcı/ay - yıllık ödeme
$35
kullanıcı/ay - aylık ödeme
Everything in Growth of Freshdesk Support Desk, Messaging, and Contact Center
Email, Social, Messaging, Telephony Channels
Includes up to 2000 Bot Sessions/Month FREDDY
Includes up to 2000 Incoming Minutes/Month
Chatbot Builder
Chatbot Analytics
Messaging Topics
Contact Management
Custom Inbox Views
SLA & Business hours
Marketplace Apps
Automations
Data Center Location
Ticket, Conversation, and Call Reports
Omnichannel Dashboard
Pro Omnichannel
For high performance
$59
kullanıcı/ay - yıllık ödeme
$71
kullanıcı/ay - aylık ödeme
Everything in Pro of Freshdesk Support Desk, Messaging, Contact Center and more.
Whatsapp Business
Apple Business Chat
Omnichannel Customer Timeline
Omnichannel Knowledge Base
Roles & Permissions
Custom Reports
Co-browsing
Multilingual Support
Includes 3000 Local Incoming Min/Month
Includes up to 3000 Bot Sessions/Month FREDDY
Includes up to 5000 Collaborators
Extendable API Limits
Custom Apps
Holiday Routing
Advanced Call Management
Agent Availability Report
CSAT Survey & Report
Enterprise Omnichannel
For Enterprise-grade support
$99
kullanıcı/ay - yıllık ödeme
$119
kullanıcı/ay - aylık ödeme
Everything in Enterprise of Freshdesk Support Desk, Messaging, Contact Center and more.
Omniroute™
IP Range Restriction
Email Bot FREDDY
Voicebot FREDDY
Speech-enabled IVR FREDDY
Includes up to 5000 Bot Sessions/Month FREDDY
Includes 5000 Local Incoming Min/Month
Abandoned Call Metrics
Assist Bot FREDDY
Auto-triage FREDDY
Robo Assist
Canned Response Suggester
Article Suggester FREDDY
Social Signals
User Authentication (JWT)
Service Level Monitoring