Bütün iletişim kanallarınızda, bütünleşik bir müşteri desteği ile fark yaratın!

Müşteri Destek Kanallarınızın hepsini birden yönetebileceğiniz hem müşterilerinizin hem de destek ekiplerinizin ihtiyacı olan her şey bir arada.

40000+

Aktif İşletme Güveniyle
  • 40000 den fazla işletme Freshdesk Omnichannel’a güveniyor.

  • 2020 Gartner Magic Quadrant raporundaki CRM ve müşteri etkileşim araçları arasındaki tek “vizyoner” Freshdesk!

GENEL ÖZELLİKLERİ

E-Posta Bildirimleri (Ticket)

Gelen postaları otomatik olarak Ticket’lara dönüştürün, izleyin, önceliklendirin ve tek bir platformdan çözüme kavuşturun.

Chat ve Mesajlaşma

WhatsApp, Facebook Massenger, Apple Business Chat gibi kanallardan gelen mesajlarınızı aynı platformdan yanıtlayın.

Bulut Telefon Çağrı Merkezi

Bulut Tabanlı Çağrı merkeziyle telefon çağrılarınızı Freshdesk’in içinden yanıtlayın.

Web Sitesi ve Self Servis

Müşterilerinizin sorularına hızlı bir şekilde cevap bulması için web sitenize SSS, Chatbotlar, Bilgi Bankası gibi özellikler ekleyin.

Sosyal Medya

Facebook, Twitter gibi kanallardaki bildirimlerinizi Yapay Zeka destekli sosyal monitörden izleyin.

Tüm kanallardan anında destek sağlayın.

Self servis, web sitenizdeki bir SSS’den daha fazlasıdır.

Freshdesk, müşterilerinze en çok tercih ettikleri kanallarda, istedikleri zaman yardımcı olabilir. Bilgi bankası, web widget, sohbet, mesajlaşma, botlar ve hatta telefon üzerinden self servis sunabilirsiniz!

Ekibinizin etkinliğini arttırın

Tekrarlayan işleri ve kanallar arası iletişim organizasyonunu Freshdesk halletsin, siz kazandığınız zamanın tadını çıkarın.

Önceliklendirin, atayın, çözün, raporlayın.

Bırakın tüm atamalarınızı Omniroute halletsin!

Omniroute, ekibinizdeki doğru temsilcilere telefon aramalarını, sohbet mesajlarını ve biletleri otomatik olarak atar. Aracıların iş yüklerini göz önünde bulundurarak aracının etkinliğini akıllıca optimize eder.

Müşteri destek performansınızı bütüncül bir şekilde izleyin.

Omnichannel Dashboard ile ekibinizin kanallardaki performansını kuş bakışı izleyin. Bir kanaldaki sorun sayısında ani bir artış olursa sorunları, fazladan yükün karşılanmasına yardımcı olabilecek doğru aracılara yeniden yönlendirin.

PAKETLER

GROWTH OMNICHANNEL

For Fast Growth

Neler Dahil
• Everything in Growth of Freshdesk Support Desk, Messaging, and Contact Center
• Email, Social, Messaging, Telephony Channels
•  Includes up to 2000 Bot Sessions/Month  FREDDY
•  Includes up to 2000 Incoming Minutes/Month
•  Chatbot Builder
•  Chatbot Analytics
•  Messaging Topics
•  Contact Management
•  Custom Inbox Views
•  SLA & Business hours
•  Marketplace Apps
•  Automations
•  Data Center Location
•  Ticket, Conversation, and Call Reports
•  Omnichannel Dashboard

PRO OMNICHANNEL

For High Performance

Neler Dahil
• Everything in Pro of Freshdesk Support Desk, Messaging, Contact Center and more.
• Whatsapp Business
• Apple Business Chat
•  Omnichannel Customer Timeline
•  Omnichannel Knowledge Base
•  Roles & Permissions
•  Custom Reports
• Co-browsing
• Multilingual Support
•  Includes 3000 Local Incoming Min/Month
•  Includes up to 3000 Bot Sessions/Month  FREDDY
• Includes up to 5000 Collaborators
•  Extendable API Limits
•  Custom Apps
•  Holiday Routing
•  Advanced Call Management
•  Agent Availability Report
•  CSAT Survey & Report

ENTERPRISE OMNICHANNEL

For Enterprise-Grade Support

Neler Dahil
• Everything in Enterprise of Freshdesk Support Desk, Messaging, Contact Center and more.
• Omniroute™
• IP Range Restriction
• Email Bot FREDDY
• Voicebot FREDDY
• Speech-enabled IVR FREDDY
• Includes up to 5000 Bot Sessions/Month FREDDY
• Includes 5000 Local Incoming Min/Month
• Abandoned Call Metrics
• Assist Bot FREDDY
• Auto-triage FREDDY
• Robo Assist
• Canned Response Suggester
• Article Suggester FREDDY
• Social Signals
• User Authentication (JWT)
• Service Level Monitoring

Tamamladığımız Kurumsal Projeler

300+ Proje

Satış ekibinizin daha iyi bir CRM’ye ihtiyacı var!

Freshsales, telefon ve e-postanızla entegre, kullanıcı davranışlarını izleyen, müşteri adayları puanlaması, fırsat yönetimi gibi pek çok özelliği bulunan, tam teşekküllü bir satış CRM’idir.

Demo İsteyin

Lead Source Web Form
freshworkscrm Demo
Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Aydınlatma Metni’ni okudum ve bu kapsamda kişisel verilerimin belirtilen amaçlar dahilinde işlenmesini kabul ediyorum.
Kişisel veri izni
IP
Aydınlatma Metni