40000 den fazla işletme Freshdesk Omnichannel’a güveniyor.

2020 Gartner Magic Quadrant raporundaki CRM ve müşteri etkileşim araçları arasındaki tek “vizyoner” Freshdesk!

GENEL ÖZELLİKLERİ

E-Posta Bildirimleri (Ticket)

Gelen postaları otomatik olarak Ticket’lara dönüştürün, izleyin, önceliklendirin ve tek bir platformdan çözüme kavuşturun.

Chat ve Mesajlaşma

WhatsApp, Facebook Massenger, Apple Business Chat gibi kanallardan gelen mesajlarınızı aynı platformdan yanıtlayın.

Bulut Telefon Çağrı Merkezi

Bulut Tabanlı Çağrı merkeziyle telefon çağrılarınızı Freshdesk’in içinden yanıtlayın.

Web Sitesi ve Self Servis

Müşterilerinizin sorularına hızlı bir şekilde cevap bulması için web sitenize SSS, Chatbotlar, Bilgi Bankası gibi özellikler ekleyin.

Sosyal Medya

Facebook, Twitter gibi kanallardaki bildirimlerinizi Yapay Zeka destekli sosyal monitörden izleyin.

Tüm kanallardan anında destek sağlayın.

Self servis, web sitenizdeki bir SSS’den daha fazlasıdır.

Freshdesk, müşterilerinze en çok tercih ettikleri kanallarda, istedikleri zaman yardımcı olabilir. Bilgi bankası, web widget, sohbet, mesajlaşma, botlar ve hatta telefon üzerinden self servis sunabilirsiniz!

Ekibinizin etkinliğini arttırın

Tekrarlayan işleri ve kanallar arası iletişim organizasyonunu Freshdesk halletsin, siz kazandığınız zamanın tadını çıkarın.
Önceliklendirin, atayın, çözün, raporlayın.

Bırakın tüm atamalarınızı Omniroute halletsin!

Omniroute, ekibinizdeki doğru temsilcilere telefon aramalarını, sohbet mesajlarını ve biletleri otomatik olarak atar. Aracıların iş yüklerini göz önünde bulundurarak aracının etkinliğini akıllıca optimize eder.

Müşteri destek performansınızı bütüncül bir şekilde izleyin.

Omnichannel Dashboard ile ekibinizin kanallardaki performansını kuş bakışı izleyin. Bir kanaldaki sorun sayısında ani bir artış olursa sorunları, fazladan yükün karşılanmasına yardımcı olabilecek doğru aracılara yeniden yönlendirin.

FİYATLAR

Tek bir yerden kesintisiz destek sunmak için Freshchat ve Freshcaller özelliklerini Freshdesk ile birlikte kullanın.

PLAN - PRICE

Description

Growth Omnichannel

For fast growth

$29

kullanıcı/ay - yıllık ödeme

$35

kullanıcı/ay - aylık ödeme


Everything in Growth of Freshdesk Support Desk, Messaging, and Contact Center


 Email, Social, Messaging, Telephony Channels

 Includes up to 2000 Bot Sessions/Month  FREDDY

 Includes up to 2000 Incoming Minutes/Month 

 Chatbot Builder 

 Chatbot Analytics 

 Messaging Topics 

 Contact Management

 Custom Inbox Views

 SLA & Business hours

 Marketplace Apps 

 Automations

 Data Center Location

 Ticket, Conversation, and Call Reports

 Omnichannel Dashboard 

Pro Omnichannel

For high performance

$59

kullanıcı/ay - yıllık ödeme

$71

kullanıcı/ay - aylık ödeme


Everything in Pro of Freshdesk Support Desk, Messaging, Contact Center and more.


 Whatsapp Business 

 Apple Business Chat 

 Omnichannel Customer Timeline 

 Omnichannel Knowledge Base 

 Roles & Permissions 

 Custom Reports 

 Co-browsing 

 Multilingual Support 

 Includes 3000 Local Incoming Min/Month 

 Includes up to 3000 Bot Sessions/Month  FREDDY

 Includes up to 5000 Collaborators 

 Extendable API Limits

 Custom Apps 

 Holiday Routing

 Advanced Call Management

 Agent Availability Report

 CSAT Survey & Report

Enterprise Omnichannel

For Enterprise-grade support

$99

kullanıcı/ay - yıllık ödeme

$119

kullanıcı/ay - aylık ödeme


Everything in Enterprise of Freshdesk Support Desk, Messaging, Contact Center and more.


Omniroute™ 

 IP Range Restriction 

 Email Bot  FREDDY

 Voicebot  FREDDY

 Speech-enabled IVR  FREDDY

 Includes up to 5000 Bot Sessions/Month  FREDDY

 Includes 5000 Local Incoming Min/Month 

 Abandoned Call Metrics 

 Assist Bot  FREDDY

 Auto-triage  FREDDY

 Robo Assist 

 Canned Response Suggester 

 Article Suggester  FREDDY

 Social Signals 

 User Authentication (JWT)

 Service Level Monitoring