Freshdesk: Müşteri destek ekibinizin gücüne güç katın! Modern, Hızlı ve Etkin 

Dünyanın en kuvvetli müşteri destek sistemini keşfetmek için hemen formu doldurun

150.000’den fazla işletme Freshdesk’e güveniyor.

Detaylı Bilgi İçin Formu Doldurun, Size Ulaşalım.

Ad Soyad*
Şirket
Telefon
E-posta*
Müşteri Adayı Kaynağı
M.A. Kaynağı Detay

Ticari ileti almayı kabul ediyorum.

Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Aydınlatma Metni’ni  okudum ve bu kapsamda kişisel verilerimin belirtilen amaçlar dahilinde işlenmesini kabul ediyorum.

Kişisel veri izni
IP
Aydınlatma Metni


Freshdesk Nedir?

Freshdesk” zengin özelliklere sahip müşteri destek yazılımıdır.  Freshdesk sayesinde;

  • Tüm müşteri görüşmelerinizi tek bir yerde toplayabilir,
  • Tekrarlayan işlerinizi otomatikleştirebilir ve zamandan tasarruf edebilirsiniz,
  • Sorunlarınızı daha hızlı çözmek için diğer ekiplerle işbirliği yapabilirsiniz.

Freshdesk Avantajları

  • Konuşmaları takip edin
  • Sorunları birlikte çözün
  • Kanallar arası destek sağlayın
  • Ekibinizin verimliliğini arttırın
  • Bilgi tabanı ve forumlar aracılığı ile müşteriler için bir self servis deneyimi yaratın
  • Verimliliği ölçün ve iyileştirin
  • İş akışlarınızı, müşteri portalınızı, temsilci rollerini ve daha fazlasını özelleştirin.

Freshdesk Müşteri Destek Yazılımı Özellikleri

Ortak Gelen Kutusu

Bir gelen kutusuyla birden fazla kanaldan gelen destek taleplerinizi izleyin ve yönetin.

SLA Yönetimi

Farklı iş saatlerine veya kategorilerine göre talep yanıtı ve çözümü için son tarihler belirleyin.

İşbirliği

En iyi çözümler için, şirketinizin dört bir yanındaki uzmanlarla taleplerin belirli bölümlerini tartışın.

Bildirim Paylaşım

İstekler ile ilgili hızlı çözümler üretebilmek için bildirimleri diğer ekip üyeleri ile paylaşın.

Whatsapp

Whatsapp yoluyla müşterilerinizin isteklerini yönetin. Onları memnun edin, destekleyin ve elinizde tutun.

Sosyal Kanallar

Şirketinizin Facebook ve Twitter sayfasından istekleri alın ve bunları yardım masası içinden yönetin.

Ana-Alt Destek Talepleri

Karmaşık, çok aşamalı sorunları daha küçük alt isteklere bölerek daha hızlı çözün.

Bağlantılı İstekler

Yaygın sorunları takip etmek ve tutarlı yanıtlar almak için ilgili istekleri birbirine bağlayın.

Müşteri Memnuniyeti

Müşteri memnuniyeti raporları ile müşterilerinizin destek yorumlarını öğrenin.

Freshdesk Ücretleri

Tamamen Ücretsiz

FİLİZ

$0
Sınırsız Kullanıcı
  • E-posta ve Sosyal Ticket
  • Ticket Göndermek
  • Bilgi Tabanı
  • Ticket Trend Raporu
  • Datacenter Bölgesi
ÜCRETSİZ DENE
$15 (Yıllık Ödeme)

GONCA

$19
Kullanıcı / ay

Filiz Planı Tüm Özellikler

  • Otomasyonlar
  • Çarpışma Algılama
  • Marketplace Uygulamaları
  • Yardım Masası Raporu
  • SLA Yönetimi
  • İş Saatleri
ÜCRETSİZ DENE
$35 (Yıllık Ödeme)

BAHÇE

$45
Kullanıcı / ay

Gonca Planı Tüm Özellikler

  • Zaman Takibi
  • CSAT Anketleri
  • Performans Raporları
  • Çok Dilde Bilgi Tabanı
  • Özel Uygulamalar
ÜCRETSİZ DENE