Çözümlerimiz

Gayrimenkulde Başarıya Ulaşın: CRM ile Müşteri İlişkilerinde Devrim

Gayrimenkul sektörüne yönelik özel olarak geliştirdiğimiz CRM yazılımı, müşteri yönetim süreçlerini yeniden şekillendirerek etkileşimleri maksimize eder ve potansiyel alıcılarla olan bağlantıları daha da kolaylaştırır, böylece işletmenizin piyasadaki konumunu güçlendirir.

İşletmelerin müşteri ilişkilerini köklü bir şekilde dönüştürerek verimliliği artırır. Kişiselleştirilmiş hizmetler sunarak müşteri etkileşimlerini güçlendirir ve her bireyin ihtiyaçlarına özel çözümler geliştirir.

Satış ve pazarlama süreçlerini otomatize ederek, müşteri yolculuğunu kolaylaştırır ve potansiyel müşterilere dönüşüm süreçlerini hızlandırır. Bu da işlemlerin daha etkin yönetilmesini sağlar ve genel iş verimliliğini artırır.

Detaylı raporlama ve analiz araçları sayesinde, işletmeler genel performanslarını sürekli olarak izleyebilir ve stratejik kararlarını veriye dayalı olarak alabilirler. Bu, rekabetçi bir pazarda avantaj sağlar ve müşteri memnuniyetini maksimize eder.

  • Whatsapp, sosyal medya gibi çeşitli kanallar üzerinden müşterilerinizle kesintisiz iletişim kurun, tüm etkileşimleri tek bir yerden yönetin.

  • Müşteri bilgilerinizi tek sistemde toplayarak hızlı ve kolay erişim sağlayın; bilgileri anında güncelleyin.
  • Görevleri otomatize edin, e-posta kampanyalarınızı yöneterek iş süreçlerinizi hızlandırın, böylece daha fazla zaman kazanın ve verimliliğinizi artırın.

İşletmeniz İçin Gayrimenkul Sektöründe Yeni Bir Başlangıç Yapın!

Müşteri Adayı Kaynağı
M.A. Kaynağı Detay
İnternet sitesi üzerinden sağlanan iletişim seçenekleri ilgili Açık Rıza metnini  okudum ve kabul ediyorum.
Kişisel veri izni
IP
Aydınlatma Metni


Diğer Çözümlerimiz

Sağlık Turizmi CRM Çözümleri

Sağlık turizmi yapan firmaların işlerini kolaylaştırmak, dijital dönüşüm sürecine destek olmak ve verimlilikleri arttırmak için kullanılır.

Sigortacılık Çözümleri

Creatio, sigortacılık sektörü için kapsamlı dijital dönüşüm çözümleri sunarak, süreçleri daha hızlı, verimli ve müşteri odaklı hale getirir.

e-Ticaret CRM Çözümleri

Alışveriş süreci boyunca müşterileriniz, sosyal medya, canlı destek, WhatsApp, chatbot gibi dijital kanallar üzerinden size ulaşmak ister.