GOOGLE WORKSPACE ÖZELLİKLERİ

Bağlanın

İş arkadaşlarınız her zaman ulaşılabilir durumda.

  • Gmail, işletmeniz için güvenli, özel, reklamsız e-posta
  • Takvim, ekipler için tasarlanmış, entegre çevrimiçi takvimler
  • Hangouts Chat, ekipler için geliştirilmiş bir mesajlaşma platformu
  • Hangouts Meet, işiniz için görüntülü toplantıları güvence altına alın
gsuite
gsuite

Oluşturun

Projenizi hayata geçirmek için ihtiyaç duyduğunuz her şey.

  • Dokumanlar, ekipler için kelime işlemci
  • E-Tablolar, hızlı karar alan kuruluşlar için ortak çalışmalara uygun, akıllı, güvenli e-tablolar
  • Formlar, herkes için oluşturulması kolay anketler ve formlar
  • Slaytlar, birlikte oluşturulan şık sunumlar
  • Google Sites, etkili ekip sitelerini zahmetsizce oluşturun
  • Apps Komut Dosyası, çalışma biçiminizi optimize edin
  • Google Workspace Eklentileri, en sevdiğiniz üçüncü taraf uygulamaları artık G Suite’te
  • Keep, önemli şeyleri gözden kaçırmadan performansınızı artırın.

Erişin

Dosyalarınızı depolayın ve ihtiyaç duyduğunuz dosyaya anında ulaşın.

  • Google Drive, dosyalarınızı depolamak, paylaşmak ve onlara erişmek için tek bir güvenli konum
  • Cloud Search, ihtiyaç duyduğunuz bilgiler istediğiniz anda elinizin altında
gsuite
gsuite

Denetleyin

Kullanıcıları, cihazları ve verileri güvenli şekilde, kolayca yönetin.

  • Yönetici, kuruluşunuz için G Suite’i yönetin
  • Apps Kasası, G Suite için veri saklama ve elektronik delil tespiti.
  • Uç Nokta Yönetimi, İşlerinizde basitlik ve işlevselliğe odaklanın. Uç nokta yönetiminin Android, iOS, Windows, Chrome OS, MacOS ve Linux’ta kurulumu ve kullanımı kolaydır.

GOOGLE WORKSPACE FİYAT TABLOSU

PLAN - PRICE

Business Starter

Kullanıcı / Aylık

₺29

Özel ve güvenli iş e-postası

100 katılımcılı görüntülü toplantılar

Kullanıcı başına 30 GB bulut depolama alanı

Güvenlik ve yönetim denetimleri

Standart Destek

Business Standard

Kullanıcı / Aylık

₺58

Özel ve güvenli iş e-postası

150 katılımcılı görüntülü toplantılar + toplantı kaydı

Kullanıcı taşına 2 TB bulut depolama alanı

Güvenlik ve yönetim denetimleri

Standart Destek (ücret karşılığında Gelişmiş Destek'e yükseltilebilir)

Business Plus

Kullanıcı / Aylık

₺108

Özel ve güvenli iş e-postası + e-Delil tespiti, veri saklama

250 katılımcılı görüntülü toplantılar + toplantı kaydı, katılım izleme

Kullanıcı başına 5 TB bulut depolama alanı

Apps Kasası ve gelişmiş uç nokta yönetimi dahil Gelişmiş güvenlik ve yönetim denetimleri

Standart Destek (ücret karşılığında Gelişmiş Destek'e yükseltilebilir)

Özel ve güvenli iş e-postası + e-Delil tespiti, veri saklama, S/MIME şifreleme

250 katılımcılı görüntülü toplantılar + toplantı kaydı, katılım izleme, gürültü giderme, alan içi canlı yayın

İhtiyaç duyduğunuz kadar depolama alanı

Apps Kasası, Veri Kaybını Önleme, veri bölgeleri ve kurumsal uç nokta yönetimi dahil gelişmiş güvenlik, yönetim ve uygunluk denetimleri

Gelişmiş Destek (ücret karşılığında Premium Destek'e yükseltilebilir)

G Suite ile Google Farkı Tek Bir Pakette !

Gmail, Docs, Drive, Takvim, Meet ve Daha Fazlası..

GSuite’in mobil ve masaüstü ortak çalışma araçları ile zamandan kazanın.
Dijital dönüşümde çözüm ve iş ortağınız Peranet, Google partnerliği ile de hizmetinize hazır.

G Suite’in iletişim, depolama, ortak çalışma ve yönetim araçlarıyla hem mobilde hem de sabitte verimliliğinizi arttırın.

gmail_logo

Gmail

calendar_logo

Takvim

kisiler_logo

Kişiler

hangouts_logo

Hangouts

form_logo

Formlar

drive_logo

Drive

docs_logo

Docs

kasa_logo

Kasa

Deneyin, kullanın, farkı görün!

Uygun fiyat deneyimininden yararlarnmak ve bir an önce GSuite imkanları ile tanışmak için ürünleri hemen inceleyin.

Kullandıkça öğrenin, avantajları deneyimleyin!

GSuite’in bütçenize uygun çözümleriyle tanışın. Kurulum veya donanıma para vermeden, kullandıkça ödeyeceğiniz harika bir sistem sizi bekliyor.

İhtiyaçlarınıza uygun lisans ücretlerimiz hakkında bilgi almak için tıklayın.